Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Liberty Direct  |  Liberty Direct - nigdy więcej!!!

Liberty Direct - nigdy więcej!!!

Akawea
2014-04-13 19:30
Witam. Ja zakupiłem ,auto wraz z polisą oc kiedy się kończyła polisa oc dostałem propozycję na meila z wznowieniem polisy.Wg wskazanego konta na zwarciu umowy LibertyDirect wysłałem pieniążki przelewem internetowym. Polisę wydrukowałem i jeździłem. Problem w tym kiedy sprzedawałem auto wraz z polisą która uważałem jest ważna. Co się okazało, kiedy wysłałem do nich umowę kupna sprzedaży zostałem poinformowany że polisa nie została zawarta z nimi a na moim koncie jest nadpłata 452 zł i oni mi ją oddadzą. Śmiechu wartę. Ciekawe co teraz będzie. Mam całą korespondencję od nich i się oni wypierają. Nie polecam!!!!!! Nikt od 6 miesięcy mnie nie poinformował że nie mam polisy i że coś jest nie tak. Tam pracją ludzie z wykształceniem podstawowym.!!!! Jeszcze raz nie polecam!!!
odpowiedz
yeti
2014-08-14 14:45
miałem to samo,po prostu mają bałagan w systemie,ale są najtańsi
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-04-09 15:44
ODP: Szanowny Panie, jest nam niezmiernie przykro z powodu opisanych przez Pana doświadczeń z naszą firmą. Chciałabym prześledzić proces Pana obsługi. W tym celu uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Dzięki temu będziemy mogli usprawnić obsługę klienta na przyszłość, jak również zająć się Pana sprawą - jeżeli istnieje jeszcze taka potrzeba. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
xxxxxxx
2014-04-08 12:56
Nie polecam. To ubezpieczyciel nie dbający o klienta. Żeby cokolwiek załatwić trzeba się samemu postarać. Trzeba wykazać się ogromną cierpliwością i mnóstwem czasu. Klient jest zmuszony wydzwaniać do ubezpieczyciela, a chyba powinno być odwrotnie
odpowiedz
sir_ryszard
2014-03-28 14:05
Spokojnie, po co te unoszenia, ja kupiłem auto w zeszłym roku, skorzystałem z polisy ubezpieczeniowej, w której było auto, w tym przypadku Liberty Direct. Okres ważności OC rok, a teraz czas na zmianę i tańszą składkę. Do wszystkich poszkodowanych, poczytajcie dokładnie warunki wypowiedzeń umów, jak to robić, jak składać, co ma być w nich zawarte, upewnijcie się dokładnie z jednym, czy drugim konsultantem, czy taka lub taka forma wypowiedzenia może być honorowana i na spokojnie. Do kolegi wyżej, co to znaczy, powiedziałem im, że nie przedłużę umowy. Trzeba ją wypowiedzieć w paru możliwych formach najpóźniej jeden dzień przed końcem umowy. Od razu widać kompletną indolecję w płaczu z 6 marca, żadnej umowy nie podpisywał, po prostu nie zawarł nowej, a tamta wygasła. Nie! Nie ma czego takiego, jak tamta wygasła, tamta przedłuży się na kolejny rok, jeżeli nie złożysz wypowiedzenia umowy posiadacza pojazdu z danym wzorem firmy ubezpieczeniowej. Ludzie, ogarniajcie.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-03-11 16:46
ODP: Witam, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Proszę o przesłanie wiadomości na mój adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Chciałabym bliżej przyjrzeć się Pana sprawie i zweryfikować proces obsługi. Być może będę mogła pomóc w rozwiązaniu opisanej sprawy. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
nda
2014-03-06 14:30
Wyłudzają pieniądze łobuzy, dranie, to Liberty Direct. Kupiłem samochód od handlarza, ubezpieczony by w tym czymś. Umowa kończyła się 11 lutego, Wydzwaniali do mnie, powiedziałem 10 lutego, że nie przedłużę z nimi umowy bo wybrałem innego ubezpieczyciela. Oczywiście pod 20 dniach okazało się ze skutecznie im umowy nie wypowiedziałem 9w sumie żadnej z nimi nie podpisywałem, po prostu nie zawarłem nowej a tamta wygasła, nie zawarta przez e mnie), więc zupełnie nie wiem o co draniom chodzi, zwykli wyłudzacze. chcą ode mnie 30 zł ZA NIC, zasrane łachudry, dranie
odpowiedz
nda
2014-03-06 14:30
Oczywiście ocena negatywna - OMIJAJCIE tych naciągaczy
odpowiedz
Robery
2015-01-19 13:58
U mnie jest tak samo wypowiedzialem umowe i mam zaplacic skladke za msc
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-01-23 14:47
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: ekspert@lu.pl. Znając numer polisy, o której mowa, będę mógł zweryfikować procedury zastosowanie po stronie firmy, a także udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
centon
2014-03-05 08:56
Miałem zamiar sprawdzić ubezpieczenie OC i AC w liberty lecz po poczytaniu opinii na temat firmy widzę ,że trzeba się od niej trzymać z daleka
odpowiedz
Bożena
2014-02-25 18:20
nigdy więcej liberty ,oszukali mnie i nie wypłacili AC ta firma to jedna z tych co to tylko pieniążki wyrywają od ubezpieczających,zero szacunku dla bezwypadkowych kierowców nie ubezpieczajcie tam samochodu
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-02-25 12:11
Szanowna Pani, jestem kierownikiem Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Jeżeli prześle Pani numer szkody na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl, będę mogła się bliżej przyjrzeć opisywanej sprawie i zweryfikować proces obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos, kierownik Działu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Gość
2014-02-21 12:18
A korzystał ktoś już z promocji: https://www.libertydirect.pl/turystyczne/wspolpraca_z_LOTem.html i mógłby więcej powiedzieć coś jak to wygląda? Bo ja planuję z niej skorzystać i szukam osób które już to zrobiły i mają jakieś zdanie na ten temat.
odpowiedz
KLIENTKA ŻLE POTRAKTOWANA
2014-02-18 21:19
Złodzieje jak większość ubezpieczycieli.Aby tylko nas wykorzystać i tylko im płacić czy słusznie czy nie słusznie,nie ma nic do powiedzenia i już windykacja na karku. Nasz kraj to cały chory nasz rząd,nasze władze i cały kraj,debilny i popierdo...y. Jak mieli wypłacić szkodę,bo sprawca miało OC w Liberty Direct to robili cuda i wszystko na niekorzyść dla poszkodowanego,żeby tylko wypłacić jak najmniejszą kwotę odszkodowania. Ja mam kontakt ze wszystkimi firmami ubezpieczeniowymi z racji prowadzonej działalności, robię zawsze wszystko na czas i zawsze według ustaw,a i tak mam problemy z OC,bo ciągle coś im jestem dłużna,a to wszystko biorą z kosmosu. PRZESTRZEGAM PRZED UBEZPIECZENIAMI ZAWIERANYMI PRZEZ TELEFON LUB INTERNETOWA,BO Z NIMI JEST NAJGORSZY PROBLEM I UTRATA ZDROWIA I PIENIĘDZY. Pozdrawiam wszystkich serdecznie,abyście nie mieli takich problemów .
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:42
POCZYTAJCIE LUDZIE TE POZYTYWNE ODPOWIEDZI, PRZECIEŻ TO PISZĘ JEDNA I TA SAMA OSOBA TYLKO INACZEJ SIĘ PODPISUJE. JAK MOŻNA NAZWAĆ COŚ TAKIEGO???
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:30
Patrzą tylko na to żeby zarobić. To nie jest ubezpieczalnia, to naciągacze.
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:21
NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
gocha
2014-01-06 20:11
Ja tam nie wiem. Też wypowiadałam umowę i przy dotrzymaniu terminu wypowiedzenia wszystko poszło gładko. Ale ja mam taki sposób, ze zapisuję sobie w kalendarzy terminy kiedy cos się kończy i to z takim wyprzedzeniem, że jakbym chciała wymówić umowę, to się z tym nie spóźnię
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:31
Ale ja wiem ile Ci płacą za to żebyś podawała się za klientkę, a nie pracownicę. Wstyd!!!
odpowiedz
sopel0@op.pl
2014-01-21 12:32
NIGDY WIĘCEJ!!!
odpowiedz
jonaszek
2014-01-06 18:09
Reklamuja się wszyscy, mniej lub więcej, w telewizji lub inaczej. Ja z kolei mam z Liberty same dobre doświadczenia. Wiadomo, jak się coś stanie to człowiek ma nerwa. Ale ja miałem obezpieczenie na szyby, jak poleciała - wypłacili, jak mnie ktos trafił na parkingu, też wypłacili. Nie wiem, albo ludzie mają pecha, albo coś tu nie gra. Ta sama firma nas ubezpiecza, a tu taka róznica...
odpowiedz
Kos
2014-01-04 20:40
Nigdy nie mów nigdy. Szczególnie, że doświadczenia bywają różnie. Jestem od kilku lat ubezpieczony w LIBERTY, chociaż co roku sprawdzam, czy u inmnych nie dostanę taniej, nie dostaję. Miałem nawet stłuczkę i pomyślałem sobie, że koniec tego dobrego i trzeba będzie poszukać czegoś tańszego, ale znowu okazali się najlepsi, także jeśli chodzi o cenę.
odpowiedz
Ewa
2013-12-27 09:03
Zapomniałam dodać, że w mojej sprawie nie dotrzymywali terminów, czego następnie się wyparli, a Pani, która zajmuje tam kierownicze stanowisko potrafiła powiedzieć, że nie chce ze mną rozmawiać. Żenada. Sprawa jest u Rzecznika Ubezpieczonych i wypisują do Rzecznika takie bzdury, że się to nie mieści w głowie.
odpowiedz
Ewa
2013-12-27 08:50
Płaciłam im AC, samochód się spalił i nie wypłacili odszkodowania, nie ustalili przyczyny pożaru twierdząc, że "prawdopodobnie samozapłon". Poza tym odmówili też wypłaty odszkodowania nawet za głupią szybę, tłumacząc się w ten sam sposób. Oczywiście, podczas rozmowy z konsultantem wszystko wygląda super, więc uważajcie na tą firmę, jest najgorsza w Polsce. Dodam jeszcze, że w ogólnych warunkach ubezpieczenia nie było nic napisane o samozapłonie, ale oni mają swoją interpretację, więc czytając ich OWU trzeba jeszcze mieć pod ręką słownik języka polskiego. Zresztą, kto się najwięcej reklamuje? NAJGORSI.
odpowiedz
Mirek
2015-09-16 20:59
IP: 94.254.x.x
Witam. W ich OWU do AC jest zapis dzięki któremu mogą odmówić wypłaty odszkodowania i nic im nie zrobimy. Jest to par 15.1.3 który mówi że: Ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia powstałe w wyniku: .... 3) awarii i nigdzie nie precyzują co to za awaria.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-09-28 16:14
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, definicja awarii jest zawarta w pierwszej części OWU. To "każdy przypadek losowy wynikający z przyczyn wewnętrznych pochodzenia mechanicznego, elektrycznego, elektronicznego, pneumatycznego lub hydraulicznego, związany z ubezpieczonym pojazdem". Gdyby miał Pan jakieś pytania dotyczące tego lub innych zapisów OWU Liberty, zapraszam do kontaktu pod adresem: ekspert@lu.pl. Pozdrawiam serdecznie, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Zosia
2016-02-03 21:56
IP: 155.133.x.x
Mam pytanie do "Eksperta Liberty", jaki macie zapis na to , że zostałem uderzony w tył od kierowcy Liberty i odmówiono mi wypłaty bo ten z tyłu miał za małe szkody .
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-02-09 10:47
IP: 178.235.x.x
Szanowny Panie, z racji na skromną liczbę danych ciężko mi się odnieść do Pańskiego pytania. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości z numerem szkody na adres ekspert@lu.pl - przyjrzę się sprawie i zweryfikuję przyczyny odmowy. Chciałbym przy okazji wyjaśnić, że konstrukcja ubezpieczeń OC ppm jest ściśle określona w Ustawie o ubezpieczeniach obowiązkowych i towarzystwa nie mają tutaj odrębnych zapisów, także w kwestii wypłaty odszkodowania. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Gurka
2013-12-23 09:41
Nigdy nie mów nigdy. Szczególnie, że doświadczenia bywają różnie. Jestem od kilku lat ubezpieczony w LIBERTY, chociaż co roku sprawdzam, czy u inmnych nie dostanę taniej, nie dostaję. Miałem nawet stłuczkę i pomyślałem sobie, że koniec tego dobrego i trzeba będzie poszukać czegoś tańszego, ale znowu okazali się najlepsi, także jeśli chodzi o cenę.
odpowiedz
Edyta
2013-12-21 14:44
Je też nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z libery dicert. kilka razy próbowalam wypowiedzieć z nimi umowe i okazywało się, że za każdym razem wypowiedzenie jest nieskuteczne, cuda wianki, wydzwaniał do mnie windykator, wypisywał smsy. Ani ja, ani nikt z mojej rodziny ani z przyjaciół absulutnie nigdy nie kupi żadnego ubezpieczenia od tej firmy, Wam też odradzam.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-01-07 11:24
Witam, W celu wypowiedzenia umowy ubezpieczenia OC należy przesłać wypowiedzenie z czytelnym oraz odręcznym podpisem uprawnionej osoby. Zgodnie z obowiązującym prawem dokument ten powinien wpłynąć do Liberty Direct najpóźniej na dzień przed końcem trwania obecnej polisy ubezpieczeniowej. Dokument wypowiedzenia powinien zawierać odręczny podpis właściciela pojazdu, numer polisy oraz podstawowe dane dotyczące auta. Rezygnację należy przesłać do Liberty Direct faksem na numer 022 589 90 90 lub w postaci zeskanowanego załącznika na adres e-mail uks@libertydirect.pl lub odnowienia@libertydirect.pl, ewentualnie pocztą tradycyjną na adres ul. Chocimska 17, 00-791 Warszawa. Jeżeli dopełniła Pani w/w, a mimo to wypowiedzenie nie zostało uwzględnione - uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl oraz podanie numeru polisy, abym mogła szczegółowo zweryfikować sprawę. pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
monika
2015-05-06 13:52
IP: 37.248.x.x
My wypelnilismy wszystkie warunki wypowiedzenia umowy a i tak straszycie zamknąć was w areszcie zglaszam to do rzecznika
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-05-13 10:15
IP: 89.65.x.x
Szanowna Pani, z chęcią przyjrzę się opisanej sytuacji i pomogę ją wyjaśnić - niezależnie od kroków, jakie planują Państwo podjąć. Zapraszam do kontaktu pod adresem: ekspert@lu.pl. Znając numer polisy, o której mowa, będę mógł odnaleźć ją w systemie i zweryfikować historię obsługi. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Kierownik Działu Obsługi Klienta
2014-01-07 16:54
Witam, W celu wypowiedzenia umowy ubezpieczenia OC należy przesłać wypowiedzenie z czytelnym oraz odręcznym podpisem uprawnionej osoby. Zgodnie z obowiązującym prawem dokument ten powinien wpłynąć do Liberty Direct najpóźniej na dzień przed końcem trwania obecnej polisy ubezpieczeniowej. Dokument wypowiedzenia powinien zawierać odręczny podpis właściciela pojazdu, numer polisy oraz podstawowe dane dotyczące auta. Rezygnację należy przesłać do Liberty Direct faksem na numer 022 589 90 90 lub w postaci zeskanowanego załącznika na adres e-mail uks@libertydirect.pl lubodnowienia@libertydirect.pl, ewentualnie pocztą tradycyjną na adres ul. Chocimska 17, 00-791 Warszawa. Jeżeli dopełnił Pan/Pani w/w, a mimo to wypowiedzenie nie zostało uwzględnione - uprzejmie proszę o kontakt na adreskatarzyna.krokos@libertydirect.pl oraz podanie numeru polisy, abym mogła szczegółowo zweryfikować sprawę. pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
Michał
2013-12-20 10:16
Uważajcie na tę firmę. Mają schrzanione call center i jeśli dacie im swoje dane osobowe, to będzie wam ciągle dzwonić telefon i puszczać wam muzyczkę, marnując wasz czas. Po prostu wybierają numery nie mając konsultantów gotowych do rozmowy.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-01-07 16:23
Witam serdecznie, Bardzo nam przykro z powodu opisanej sytuacji. Jeżeli prześle mi Pan swoje dane na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl - będę mogła prześledzić historię Pana kontaktów z naszą firmą i dołożyć starań, aby podobna sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości. Byłoby to dla nas bardzo pomocne. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-12-09 15:16
Witam, przykro nam, że ma Pan takie doświadczenia. Chciałabym bliżej przyjrzeć się Pana sprawie i jak najszybciej ją wyjaśnić. Uprzejmie proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Robert
2013-12-08 17:27
Zaznaczam jeszcze, że firma Libert Direct nie miała żadnych zastrzeżeń dotyczących zawarcia umowy OC przez internet, prowadziła ze mną szeroką korespondencję internetową, w której informowała mnie o warunkach umowy i płatnościach, a ja z kolei informowałem o przelewach, wysyłając kopie przelewów internetowych z mojego osobistego konta z ING Bank Śląski. Rezygnując z umowy przez internet podałem numer VIN, który jest mi tylko znany i nie pozostawia żadnych wątpliwości, że może go podać (po za firmą ubezpieczeniową) tylko właściciel pojazdu. Zdaniem Liberty Direct na wypowiedzeniu umowy OC powinien znajdować się mój odręczny podpis jako właściciela samochodu. Nigdy nie złożyłem własnoręcznie podpisu na jakimkolwiek dokumencie z Liberty Direct. Skąd więc firma Liberty Direct będzie wiedziała, że to ja złożyłem podpis na piśmie a nie jakakolwiek inna osoba, jeżeli nie posiada wzorca mojego odręcznego podpisu? Po otrzymaniu takiego pisma firma Liberty Direct stwierdzi zgodność podpisu - tylko z czym? Czy to oznacza, że obecnie jakakolwiek osoba może złożyć pismo do Liberty Direct i podpisać je moim imieniem i nazwiskiem bez mojej wiedzy? NIGDY NIE PODPISUJCIE Z LIBERTY DIRECT ŻADNEJ UMOWY!!!!! STANOWCZO ODRADZAM!!!!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-12-12 17:04
Przykro nam, że jest Pan niezadowolony z obsługi. Warto jednak wyjaśnić, że aby skutecznie wypowiedzieć umowę ubezpieczenia OC komunikacyjnego muszą być dopełnione określone warunki. Po pierwsze, umowę należy wypowiedzieć najpóźniej na dzień przed upływem jej obowiązywania. Zgodnie z Pana informacjami powinien to być 1 grudnia. Po drugie, aby wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC komunikacyjnego było ważne, musi pod nim widnieć odręczny podpis posiadacza polisy. Warunki te są identyczne dla wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych i są określone przez ustawę o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, która reguluje OC komunikacyjne. Aby dokładnie ustosunkować się do Pana uwag, chciałabym bliżej przyjrzeć się Pana sprawie. Proszę o kontakt pod adresem: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
daro
2016-06-14 19:57
IP: 5.172.x.x
Bzdura totalna ze musi byc wlasnoreczny podpis zmienialem ubezpieczyciela przez telefon i pani z MTU sama powiedziale ze w moim imieniu wypowie oc u poprzednika. Na moje pytanie czy nie musi byc mojego podpisu stwierdzila stanowczo ZE NIE!!! Poniewaz robi to z urzedu w moim imieniu.....I jak to sie ma niby do standartow ze wszystkie ubezpieczalnie maja jeden regulamin bzdura bzdura i bzdura poprostu na sile chca przeczymac chocby jeszcze rok jelenia u siebie
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-07-04 14:28
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, chciałbym wyjaśnić, że sposób wypowiadania umowy OC jest określany ustawowo, a nie regulaminowo. Właściciel powinien złożyć wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC na piśmie. Mówi o tym art. 28.1 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych: "Jeżeli posiadacz pojazdu mechanicznego nie później niż na jeden dzień przed upływem okresu 12 miesięcy, na który umowa ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych została zawarta, nie powiadomi na piśmie zakładu ubezpieczeń o jej wypowiedzeniu, uważa się, że została zawarta następna umowa na kolejne 12 miesięcy (...)". Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Krzysiek
2016-07-13 22:21
IP: 94.254.x.x
Ale w tym artykule niema mowy, że musi być odręczny podpis. Jeżeli przyjmujecie Państwo możliwość prowadzenia korespondencji elektronicznej bez używania podpisu elektronicznego to nie ma żadnych przeszkód prawnych by tą samą drogą zostało złożone pismo o rezygnacji z ubezpieczenia. Ode mnie też żądaliście więc wysłałem Wam pismo faxem. Oznacza to tylko jedno - Waszą agresywną politykę, ale opinie w internecie zrobią swoje. Za sam fakt utrudniania rezygnacji z usługi jaką jest ubezpieczenie należą się te wszystkie negatywne opinie jakie są w sieci.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-07-19 14:59
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, rozumiem Pana wątpliwości. Proszę jednak zauważyć, że w przytoczonym artykule jest informacja o obowiązku zachowania pisemnej formy wypowiedzenia. Zgodnie z art. 78 par. 1 kodeksu cywilnego do zachowania formy pisemnej czynności wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli (nie trzeba całego oświadczenia pisać odręcznie). Ponieważ art. 22 ust. 1 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, UFG i PBUK zawiera regulację, zgodnie z którą w sprawach nieuregulowanych w ustawie ubezpieczeniowej stosuje się przepisy kodeksu cywilnego, a ustawa ubezpieczeniowa nie zawiera szczególnych przepisów określających wymogi co do formy czynności prawnych, należy przyjąć, ze obowiązuje w tym względzie ogólna regulacja kodeksu cywilnego, a więc że do złożenia skutecznego wypowiedzenia wymagane jest przesłanie do zakładu ubezpieczeń oświadczenia o wypowiedzeniu z odręcznym podpisem posiadacza pojazdu (w przeciwnym razie forma pisemna nie zostanie dochowana). Potwierdzają to liczne orzeczenia Sądu Najwyższego. Gdyby miał Pan jakieś pytania co do formy wypowiedzenia i stosowanych w tym zakresie przepisów (lub w ogóle usług świadczonych przez Liberty Ubezpieczenia), zapraszam do kontaktu pod adresem: ekspert@lu.pl. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Metrios
2017-02-26 15:44
IP: 77.254.x.x
Dlaczego w innych firmach w imieniu klijenta wypowiada agent z którym zawieram ubezpieczenie i nie podpisuję wypowiedzenia ?Nigdy więcej Liberty Direct !!!
odpowiedz
Robert
2013-12-08 17:05
NIGDY WIĘCEJ LIBERTY DIRECT!!!!!!!! NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ, TO PODPISZ UMOWĘ Z INNYM, DUŻO TAŃSZYM UBEZPIECZYCIELEM!!!!!!!!! Jestem posiadaczem samochodu i zawarłem przez internet umowę dotyczącą polisy ubezpieczeniowej OC w firmie Liberty Direct ważną od 03-12-2012 roku do 02-12-2013 roku. Problem pojawił się, gdy chciałem z niej zrezygnować. W dniu 02-12-2013 roku przez internet wypowiedziałem w/w umowę i zawarłem przez internet nową, znacznie korzystniejszą dla mnie umowę z firmą Benefia24, za którą zaproponowała mi opłatę roczną w wysokości 482,00 złotych, podczas gdy za ten sam okres i zakres ubezpieczeniowy w firmie Liberty Direct musiałbym zapłacić 827,50 złotych (zaznaczam, że miałaby to być kontynuacja umowy OC z 50% zniżką). Warunki umowy ubezpieczeniowej OC zaproponowane mi przez firmę Liberty Direct były dla mnie nie do przyjęcia i nie mogłem się na nie zgodzić. Konsultant, z którym rozmawiałem telefonicznie poinformował mnie, że owszem mam 50% zniżkę, ale zgodnie z wytycznymi Liberty Direct składka ubezpieczeniowa pomimo znaczącej zniżki nie może wynosić mniej niż składka obowiązująca w poprzednim okresie ubezpieczeniowym. Po co więc Liberty Direct informuje swoich klientów o zniżkach ubezpieczeniowych, skoro żadnych zniżek nie zamierza stosować? Poczułem się oszukany i wprowadzony umyślnie w błąd przez firmę Liberty Direct. Podjąłem więc jedyną słuszną decyzję - w dniu 02-12-2013 roku przez internet złożyłem wypowiedzenie umowy z firmą Libert Direct. Pomimo mojego wypowiedzenia umowy OC w przewidywanym przez przepisy czasie, firma Liberty Direct przysyła mi przez internet i wiadomości SMS na telefon komórkowy informacje o nakazie zapłaty za polisę OC za okres od 03-12-2013 roku do 02-12-2014 roku w wysokości 827,50 złotych.Liberty Direct chce żebym po raz drugi zapłacił im za obowiązkowe ubezpieczenie OC, za które już zapłaciłem firmie konkurencyjnej. LIBERTY DIRECT NIE POZWOLI TOBIE ODEJŚĆ!!!!!
odpowiedz
ala
2014-02-18 21:32
Odpowiedż dla Roberta: Przecież zrobiłeś wszystko ok.nawet nie miałeś obowiązku wypowiadać tej polisy ponieważ od 11.02.2012 polisy zawarte po tym okresie nie mogą się wznawiać z automatu po zakonczeniu rocznej umowa wygasa jeśli jej nie przedłużysz. I co z tym zrobiłeś? odpisz. Jeśli masz problemy nadal skseruj wszystkie dokumenty i napisz do Rzecznika Ubezpieczonych do Warszawy.Pozdrawiam.
odpowiedz
Jamnik
2013-11-25 14:49
Ciekawe czy terminów dotrzymałeś, jeśli o zgłoszenie, że samochód sprzedałeś. Ja zgłosiłem dwa dni po sprzedaży, czyli jeszcze przed terminem zapadalności składki i nie musiałem gadać z żadną windykacją.
odpowiedz
Damian.
2013-09-17 13:09
Ktoś kaskę chciał podpiern… i tyle!
odpowiedz
majkel
2013-09-16 11:20
Detektyw, ale po co detektyw był potrzebny? ;)
odpowiedz
poszkodowany
2013-09-11 12:31
Kupujac samochod zgodnie z ustawa wypowiedzialem umowe kilkanascie razy dzwonilem kazdy z obsługi mowil co innego nigdy nie dali mi odsluchac pierwszej rozmowy ze mna a inkaso straszy mnie sadem , wysylalem meile i dokumenty potwierdzajace zadnego pisma domnie telefonu tylko smsy z inkaso , powinienem zaplacic tylko zqa 1,5 miesiaca polise a oni zmuszaja mnie do placenia calosci jestem zmuszony do zgłoszenia tego do rzecznika osob ubezpieczonych
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-09-18 11:04
Szanowny Panie, Uprzejmie proszę o kontakt w celu wyjaśnienia Pana sprawy na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając numer Pana polisy będę mogła zweryfikować proces Pana obsługi. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
CZAREK
2013-09-09 11:56
NIECH MNIE PRÓBUJE STRASZYĆ , TO NA TAKICH SĄ TAKIE PŁYNY NIE ZA DOBRZE WPŁYWAJĄ NA CERĘ .
odpowiedz
Hołowęńko
2013-08-19 23:10
Jeszcze pragnę dopisać i udzielić rady nie dajcie się nastraszyć tej złodziejskiej firmie,ja znajdę rozwiązanie w sądzie lub u RZECZNIKA PRAW UBEZPIECZONYCH,szukają młodych kierowców których można nastraszyć ,aby ponosili ich koszty pseudo obsługi -tzw detektywów jeszcze czegoś takiego nie słyszałam
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-09-18 11:12
Uprzejmie informuję, że zwrotu wszelkiego rodzaju kosztów dochodzimy od Klientów jedynie w sytuacjach, gdy zostają one zasądzone w procesie sądowym. Z poważaniem, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
Hołowęńko
2013-08-19 23:04
czy można straszyć klienta Krukiem ,detektywami? to chore zwłaszcza jak nie chce się wypłacić odszkodowania ,z daleka od tej firmy nr 1 w Polsce
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-08-01 15:16
Witam, chciałabym zweryfikować opisaną przez Pana sprawę. Uprzejmie proszę o kontakt na adres katarzyna.krokos@libertydirect.pl . Po zapoznaniu się z jej szczegółami - będę mogła zająć się jej wyjaśnieniem. Pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
gość
2013-08-01 08:58
12.03.2013 zostałem poszkodowany w wypadku przez kierowcę ,który nie miał prawa jazdy i posiadał OC w Liberty Direct. Do dzisiaj nie wypłacili mi ani złotówki.Sprawa kwalifikuje się do Rzecznika Praw Ubezpieczonych.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2013-07-29 11:55
Szanowny Panie, Zajmuję się obsługą Klientów w Liberty Direct. Chciałabym wyjaśnić Pana sprawę, w tym w szczególności upewnić się, że posiadamy dane nabywcy sprzedanego przez Pana samochodu. Zgodnie z naszymi procedurami procedurę windykacji uruchamiamy dopiero w sytuacji, gdy nie moglibyśmy skontaktować się wcześniej z Klientem. Uprzejmie proszę o kontakt na adres: katarzyna.krokos@libertydirect.pl. Znając numer Pana polisy będę mogła wyjaśnić sprawę. pozdrawiam, Katarzyna Krokos Kierownik Działu Obsługi Klienta
odpowiedz
oszukany klient
2015-02-21 22:34
IP: 83.9.x.x
jesli wasz kontakt wygladał tak samo jak do mnie to niech się pan nie ośmiesza bo puszczanie sygnałków z zastrzeżonego nie można nazwac kontaktem z klientam chyba że liczycie ze jestesmy wróżkami i oddzwonimy. nigdy wiece nie chce mieć nic wspólnego z waszą firma
odpowiedz
am
2016-03-15 17:33
IP: 217.99.x.x
Ludzie działajcie jak inni ubezpieczyciele i nie będzie problemu a z wami to tylko wiecznie ludzie mają kłopoty
odpowiedz
Adam
2016-03-30 20:42
IP: 83.5.x.x
Szanowny Panie ekspercie robicie sobie jaja z ludzi .Kupiłem auto poprzedni właściciel miał u was wykupione OC ja wypowiedziałem waszą umowę i zawarłem nową z innym ubezpieczycielem . I nagle po jakimś czasie dostaję od was wezwanie do zapłaty składki z jakiej racji ? i jeszcze do tego straszenie windykatorem .
odpowiedz
daro
2016-06-14 20:00
IP: 5.172.x.x
Bzdura totalna ze musi byc wlasnoreczny podpis zmienialem ubezpieczyciela przez telefon i pani z MTU sama powiedziale ze w moim imieniu wypowie oc u poprzednika. Na moje pytanie czy nie musi byc mojego podpisu stwierdzila stanowczo ZE NIE!!! Poniewaz robi to z urzedu w moim imieniu.....I jak to sie ma niby do standartow ze wszystkie ubezpieczalnie maja jeden regulamin bzdura bzdura i bzdura poprostu na sile chca przeczymac chocby jeszcze rok jelenia u siebie
odpowiedz
magda98787
2016-07-05 16:20
IP: 77.115.x.x
Mam dokładnie tą samą sytuację... Co zrobić?!
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-07-18 13:06
IP: 89.65.x.x
Szanowna Pani, zapraszam do przesłania wiadomości na adres: ekspert@lu.pl. Z chęcią przeanalizuję Pani sytuację i udzielę dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Anna
2016-09-27 10:00
IP: 89.74.x.x
Pisze pani tu bzdury , ja miałam kontakt , nawet potwierdzenie konsultanta ze wypowiedzenie faxem doszło , a teraz firma windykacja mnie gnębi sms i telefonami ,nie wiem czy posiadają państwo prawo na udostępnienie mojego telefonu kiedy nigdy z państwem żadnego pisma nie zawieralam . Bo dodam że kupiłam samochód razem z ubezpieczeniem i automatycznie ubezpieczenia przechodzą na kupującego . Ale żeby umowa miała rację prawne trzeba wysłać , przedstawić umowę , warunki czego waszą firma nie realizuje. Dziękuję nigdy nie polecę a wręcz odradzam ta firmę
odpowiedz
Alfa
2017-04-24 23:50
IP: 159.205.x.x
"procedurę windykacji uruchamiamy dopiero w sytuacji, gdy nie moglibyśmy skontaktować się wcześniej z Klientem." Nie wypisuj kobieto głupot. Też mam problem z windykacją. I jak piszą inni, nie sposób jest się do was dodzwonić a sami dupy nie ruszycie i nie zadzwonicie pomimo że macie mój nr telefonu
odpowiedz
poszkodowany
2013-09-11 09:06
ja wydzwaniam w podobnej sprawie kazdy mowi co innego nawet ustawa do was nie przemawia a inkaso mnie straszy trzeba tylko wystapic do rzecznika osob ubezpieczonych, samochod kupilem umowe wypowiedzialem a panstwo mi kazda placic i strasza to cos nie tak
odpowiedz
gość
2013-07-12 15:33
Sprzedawałem samochód, w związku z czym wpłaciłem jedynie składkę za pierwszy kwartał - gnoje od razu (bez żadnych wyjaśnień) sprzedali moją umowę do firmy indykacyjnej Kaczmarski Inkasso, skąd wydzwaniali do mnie i wysyłali mi nagminnie agresywne SMS kolesie, którzy zanim powiedzieli dzień dobry, straszyli krajowym rejestrem dłużników i rozprawami sądowymi. Dramat, zero dialogu i wyjaśnień. Gdy w końcu zadzwoniłem do nich bezpośrednio to na dodatek wprowadzili mnie w błąd co do dalszych kroków i domagają się niesłusznie części składki, której nie powinienem już płacić (samochód sprzedałem). Nie polecam (nawet jeśli sąd przyzna im rację) ze względu na wyjątkowe chamskie i agresywne traktowanie klientów.
odpowiedz
M.
2015-10-15 14:51
IP: 78.133.x.x
Liberty robi sobie zniżkę na AC . Wymyślili coś takiego jak wkład własny, tj. np. u nas odejmują sobie 1000 pln. Jeśli samochód nadawałby się do naprawy, to musielibyśmy zapłacić 1000 pln, a ewentualnie Liberty Direct dopłaci resztę. Ale w naszym przypadku Liberty orzekło szkodę całkowitą. Czyli od ceny samochodu (w dniu kolizji) odjeli zawyżoną cenę samochodu (po kolizji) i odjeli sobie 1000 PLN.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-10-19 11:56
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, udział własny w szkodzie to mechanizm powszechnie stosowany na rynku. Jego wysokość jest ustalana indywidualnie w umowie ubezpieczenia, a zastosowanie definiuje OWU. Im wyższy udział własny, tym niższa składka AC. W OWU Liberty Ubezpieczenia jest zapis, który mówi o udziale własnym w szkodzie całkowitej: "Niezależnie od wariantu umowy ubezpieczenia oraz wysokości sumy ubezpieczenia, odszkodowanie z tytułu szkody całkowitej ustala się jako pomniejszoną o udział własny kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy wartością pojazdu w stanie bezpośrednio przed zaistnieniem szkody, a wartością pojazdu w stanie uszkodzonym – obie wartości określane są na dzień ustalania odszkodowania". Gdyby miał Pan jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące tego lub innych zapisów OWU, zapraszam do kontaktu na adres ekspert@lu.pl. Zachęcam też do zapoznania się za naszym poradnikiem na temat udziału własnego w AC: https://www.lu.pl/poradnik-ac/udzial-wlasny-ac.html Pozostaję do dyspozycji, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
klimza
2017-04-05 17:42
IP: 89.66.x.x
Dlatego ja zawsze biore bez udziału własnego i na orginalnych częściach i w ASO. Drożej ale bez problemów
odpowiedz
Gość
2016-02-27 13:10
IP: 37.47.x.x
Zgadzam się ,że nigdy więcej ubezpieczenia w Liberty.Bo jeżeli chodzi o wypłatę odszkodowania z polisy AC to po prostu porażka.... Za auto nie byle jakiej marki ,której koszt naprawy szacował się na używanych częściach prawie 4000 zł...oni wypłacili 1800 zł..nie wiem skąd oni maja ten cennik !!! ..Ostrzegam wszystkich, którzy będą zamierzali podpisywać umowę z ta firma .....to ,że maja niby tanie ubezpieczenia to nie znaczy ,że sa one dobre...na dodatek rozmawiając z konsultantem to powinien przedstawić nam ofertę dokładnie że szczegółami ,ale niestety tego nie robia i opierają się na naszej niewiedzy a my później jesteśmy rozczarowani....Uwazam jednak,ze warto przemyśleć to i wypytac inne ubezpieczalnie o szczegóły polisy za nim podpisze się umowę...Podobno dobra opinię ma Hestia i PZU.
odpowiedz
Aśka
2017-01-13 11:10
IP: 88.199.x.x
Ja kupiłam samochód z polisą liberty axa. To samo chamstwo, zero dialogu, nękające SMS. Sprawę zgłaszam do rzecznika ubezpieczonych oraz prokuratury. Mam nadzieję, że zrobią z tym porządek.
odpowiedz
Metrios
2017-02-26 15:33
IP: 77.254.x.x
Tak samo mam teraz.Usiłuję się dodzwonić zza granicy na numer podany +48 22 589 95 55 i niestety NIKT NIE ODBIERA .To ma być infolinia ??????????? Stanowczo odradzam ubezpieczenie w tej firmie.Umowę zawarł handlarz ,a ja mam teraz ją zapłacić ,mimo że samochód jest ubezpieczony w innej firmie.Jedyny kontakt to PONAGLAJĄCE smsy ! Obawiam się ,że rachunek telefoniczny za próby dodzwonienia się będzie wyższy niż samo ubezpieczenie w LIBERTY DIRECT !!!!!!
odpowiedz