oszuści i złodzieje

wax
2016-11-27 12:20
IP: 176.221.x.x
umie jest inaczej zapłaciłem za oc w liberty direct a oni po połaczeni z axa teraz chca pieniadze i twierdza ze niezapłaciłem to kto wzioł kase płatne na poczcie mam pokwitowanie i strasza jakis palantem kaczmarskim z windykaci smiech na sali trzeba bedzie isc do sadu
odpowiedz
Ubea.pl
2016-11-28 11:06
IP: 81.190.x.x
Jeżeli masz potwierdzenie zapłaty za OC, to nie masz się czego obawiać.
odpowiedz
Przerażona
2016-10-22 21:09
IP: 80.50.x.x
Czytam i nie wierze.. Jak to się dzieję że tak jesteśmy traktowani?teraz się w Axa zmieniają,ciekawe co z odszkodowaniami będzie?Niech ktoś się wypowie komu tak pomogli jak tu się w odpowiedziach deklarują pracownicy tej...firmy.Ja jezdze 2 miesiąc zastępczym,leczę kregosłup po wypadku,dziecko w nim uczestniczyło.Sprawca dostaje ciagle jakies pisma,wizyty,detektywi nas nawiedzają,sprawa jasna i klarowna.Klasyk...uderzenie w tył auta,wina sprawcy,do której się przyznał.o co tu chodzi,masakra.Prosze pozgłaszajcie doRzecznika Ubezpieczonych,i KNF ,może ich coś nauczymy.Jak tak można,a płacić trzeba...ja czekam na decyzję szanownego"ubezpieczyciela.Przyjazna firma?Ja się nie boję,sądy też muszą pracować...
odpowiedz
mloda
2016-09-29 13:31
IP: 37.248.x.x
To prawda to oszusci nam zaproponowali ac assistan premium ale to zwykle oszustwo musimy doplacac do czesci polowe nue informuja biora kase za premium a od siebie daja minimum zeruja na ludziach
odpowiedz
Anna
2016-09-02 18:56
IP: 31.0.x.x
No właśnie z ta firma nie idzie się dogadać pisałem aby mi r ozlozyli kwotę odszkodowania 13000 na 48 rat bo nie jestem wstanie płacić takiej kwoty nie mówię że nie chce ale chciałem płacić po 280 zł bo w innym zdarzeniu zaraz po tym jak policja nie przyjechała skasowali mi samochod .Pisałem im ze musiałem przenieść się do Warszawy wynająć mieszkanie aby móc pracować i nie jestem wstanie płacić po 1000 zł przez 11 rat i jedną 1300.Dlaczego oni tacy są nie ludzcy
odpowiedz
poszkodowana
2016-03-26 21:54
IP: 94.254.x.x
LD to złodzieje i oszuści. Ubezpieczyłam u nich dom i teraz żałuję bo żeby dostać odszkodowanie za zalanie, muszę iść do Sądu, ale pójdę i od razu zmieniam ubezpieczyciela bo np. Warta jest jest super - samochód tak ubezpieczam i nie żałuję. LD nie liczą się z klientem. Na wszystko mają czas, tylko nie na to, żeby załatwić sprawę z odszkodowaniem. 30 dni trzeba czekać na odpowiedź odmowną, kolejne 30 na wyjaśnienia i kolejne na kontakt z likwidatorem, zero profesjonalizmu. Reklamują się w TV bo inaczej nikt nie kupowałby u nich ubezpieczenia.
odpowiedz
MIKI
2016-01-07 18:06
IP: 164.127.x.x
SZKODA Z POLISY OC SPRAWCY WYMIGUJĄ SIĘ Z ODPOWIEDZIALNOŚCI DARŁMO ZJADY I PASOŻYTY NIE POLECAM NAJGORSZEMU WROGOWI ,A SPRAWĘ KIERUJE DO SĄDU
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2016-01-08 13:33
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem szkody na adres: ekspert@lu.pl. Z chęcią zweryfikuję zastosowane przez firmę procedury i odpowiem na wszystkie Pana pytania dotyczące zaistniałej sytuacji - niezależnie od dalszych kroków, jakie planuje Pan podjąć. Zapraszam do kontaktu - Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-07-23 11:23
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Chętnie zweryfikuję poprawność informacji, jakie zostały Panu przekazane przy zawarciu umowy ubezpieczenia. Natomiast co do kwestii przyznania auta zastępczego, mówi o niej paragraf 46 OWU (https://www.lu.pl/doc/komunikacja/OWU_Komunikacja_2015_04_16.pdf). Stanowi on, że jednym z warunków skorzystania przez Ubezpieczonego ASS z pojazdu zastępczego po awarii jest uprzednie wykonanie usługi holowania unieruchomionego pojazdu (zorganizowane oraz opłacone przez centrum alarmowe), a także niemożność dokonania naprawy w terminie krótszym niż 48 godzin. Jeśli ma Pan jakieś pytania dotyczące tego lub innych zapisów, chętnie na nie odpowiem - jeszcze raz zachęcam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Sławek
2015-07-20 17:48
IP: 31.61.x.x
To jest wszystko nic! Ja kupem samochod 1.5 miesiaca temu wykupilem jak myslalem i jak mi oferowali na infolinii cały pakiet OC i AC z wszystkimi bajerami oprocz naprawy w serwisie na oryginalnych czesciach co uważalem za niekonieczne.Pech chcial ze tydzień temu wyjechalem na wczasy i padł mi silnik nie dzwoniłem po lawete bo zaraz przy drodze byl mechanik to go tam zepchnąłem ale zadzwonilem po zastepczy samochod ktory jak mnie wczesniej zapewniała pani konsultantka kilka razy-mam w pakiecie niestety okazalo sie ze nic prawie nie mam z tego co mi tak miło pani oferowala tylko pakiet podstawowy w razie wypadku jakas wymiana opon i szyby??? Dramat!!! Przeciez mialo byc mnostwo innych opcji! Klamią i naciagaja ludzi!!! Wszystko jest dobrze jak sie nic nie dzieje tylko sie placi!!!!
odpowiedz
michal
2015-07-14 01:29
IP: 85.221.x.x
Zgłosiłem szkodę po zderzeniu z sarną. Auto FORD KUGA 2009 rok wycenione na 43200zł 5 miesięcy temu. Do naprawy: 1. Zderzak przedni 2. Listwa uchwytu 3. Nakłada reflektora 4. Kratka zderzaka 5. Listwa ozdobna kraty 5. Osłonka wlotu powietrza 6. Reflektor 7. Osłonka reflektora 8. Błotnik 9. Izolacja błotnika 10. Nadkole 11. Nakładka zewnętrzna zderzaka 12. Kanał powietrza 13. Obudowa sterownika komputera. Zapomnieli: Lusterko, sprawdzenie komputera w serwisie (komputer wisi na jednym kablu!) Części wycenili na 2300zł - hehehe! CO lepsze obcieli uwzględniając amortyzację i chcą dać 1200 zł !!!! Lakierowanie na 700zł pięciu elementów! Najlepsze na koniec - robocizna 427zł. Znajdźcie mi debila który ma to za tyle naprawić!!!!!!!
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-07-16 11:09
IP: 89.65.x.x
Szanowny Panie, chętnie zweryfikuję procedury zastosowane przy wycenie szkody. Będę wdzięczny za wiadomość z numerem polisy – to pozwoli mi odnaleźć sprawę w naszym systemie i bliżej się z nią zapoznać. Z chęcią odpowiem też na wszelkie Pana pytania. Zapraszam do kontaktu – Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
mirmił z mirmiłowa
2015-02-08 18:58
IP: 89.66.x.x
czy opłata za powypadkowy przegląd (AC - szkoda całkowita) ponoszę ja czy jest to jeszcze opłata uiszczana przez ubezpieczyciela?
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-02-10 09:20
IP: 89.72.x.x
Szanowny Panie, będę wdzięczny za przesłanie wiadomości z numerem szkody na adres ekspert@lu.pl. Mając wgląd w dane sprawy, będę mógł udzielić Panu więcej informacji na jej temat. Zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Juzek
2015-01-30 09:41
IP: 89.229.x.x
prawda wyłudzaja kasei i na dodatek strasza windykacja banda
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2015-01-16 12:20
Szanowny Panie, jeżeli chciałby się Pan dowiedzieć więcej o naszej firmie i stosowanych przez nią procedurach, zachęcam do kontaktu pod adresem: ekspert@lu.pl. Z chęcią odpowiem na wszystkie Pana pytania. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Arnold
2015-01-07 15:43
O zgrozo, pod koniec grudnia miałem kolizję w której sprawcą był właśnie ubezpieczony w LD. Czytając te wypowiedzi aż włos jeży się na głowie. Ciekawy jestem co mnie czeka. Jak długo to wszystko będzie trwało i jak śmieszne pieniądze będą chcieli mi dać na naprawę. Tak czy inaczej zła wiadomość, nie jestem parówą i stać mnie na to żeby w razie czego ich przeciągnąć więc popstrykamy się w sądzie. Dlaczego ? Żeby frajerstwo nauczyć szacunku do ludzi.
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2014-12-10 11:07
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Mając te dane, będę mógł bliżej przyjrzeć się wdrożonych procedurom i udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Chciałbym też zaznaczyć, że umowy pokomisowe są umowami rocznymi - komis odpowiada za ich opłacanie do dnia poinformowania ubezpieczyciela o sprzedaży auta, a kolejne składki pokrywa nabywca. Sprzedający auto ma obowiązek przekazania nabywcy pełnej dokumentacji oraz wszelkich informacji na ten temat. Jeżeli w Pana przypadku było inaczej, bardzo proszę o informację - mamy możliwość wykluczenia z programu tych punktów sprzedaży, które nie wywiązują się ze swoich obowiązków względem klientów. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
lukasz
2014-12-09 11:39
Kupiłem auto sprowadzone od handlarzy z ubezpieczeniem liberty direct po 25 dniach dzwoni do mnie gościu ze naliczana mi 3 zł za dzień co powinienem mieć miesiąc jezidzic po za kupie auta i wypowiedział em im umowę liberty to po 30 dniach od zakupu dostałem sms ze mam zapłaci 800zl za polisę co już wcześniej zapłaciłem 3 zł za dzień za te pierwsze 25 dni nie rozumiem tylko jednego jak handlarz nabył umowę której nikt nie opłaciło a kupujący ma naliczana stawkę 3 zł za dzień i handlarz o tym nie informuje
odpowiedz
Ekspert Liberty Ubezpieczenia
2014-12-10 11:07
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość z numerem polisy na adres: ekspert@lu.pl. Mając te dane, będę mógł bliżej przyjrzeć się wdrożonych procedurom i udzielić Panu więcej informacji na ich temat. Chciałbym też zaznaczyć, że umowy pokomisowe są umowami rocznymi - komis odpowiada za ich opłacanie do dnia poinformowania ubezpieczyciela o sprzedaży auta, a kolejne składki pokrywa nabywca. Sprzedający auto ma obowiązek przekazania nabywcy pełnej dokumentacji oraz wszelkich informacji na ten temat. Jeżeli w Pana przypadku było inaczej, bardzo proszę o informację - mamy możliwość wykluczenia z programu tych punktów sprzedaży, które nie wywiązują się ze swoich obowiązków względem klientów. Pozdrawiam, Ekspert Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
michallhi
2014-10-24 13:21
No i artyści z liberty reklamują zmianę nazwy jakby to było najważniejsze...ciekawe ile kosztował spot reklamowy. Ciekawe kiedy będą ogłaszać że wypłacają godziwe i uczciwe odszkodowania- zapewne nigdy... składki najniższe, ubezpieczają wszystko a jak przychodzi do wypłaty odszkodowania to zostaje sądzenie się. NIEZADOWOLONY - CZTERY POSTY WYŻEJ
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-28 17:25
Szanowny Panie, chciałbym poinformować, że odnaleźliśmy opisaną szkodę w systemie. Sprawa trafiła już do powtórnej weryfikacji, o której wynikach powiadomimy Pana w prywatnej korespondencji. Gdyby miał Pan dodatkowe pytania lub wątpliwości, uprzejmie proszę o wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl. Zachęcam do kontaktu. Z wyrazami szacunku, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-10-22 10:49
Szanowna Pani, żałuję, że ma Pani takie doświadczenia związane z naszą firmą. Chciałbym zweryfikować zastosowane w toku likwidacji procedury, dlatego uprzejmie proszę o wiadomość z numerem szkody na adres: pawel.sadowski@lu.pl. Mając więcej danych, będę mógł udzielić Pani dodatkowych informacji lub wskazać możliwe rozwiązania. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Hela
2014-10-20 21:09
W sierpniu miałam wraz z synem i mężem wypadek. Kierowca ubezpieczony w LD na łuku drogi zjechał na nasz pas i uderzył w nas czołowo. Na miejscu wypadku była policja a nas zabrano do szpitali. Policja przyznała nam status osób pokrzywdzonych i skierowała sprawę do prokuratury przeciwko sprawcy. Pomijam fakt zaniżonej wyceny samochodu to LD wypłaciło nam połowę przyznanej kwoty "z uwagi na trwające czynności policji oraz brak możliwości pełnego odtworzenia przebiegu zdarzenia przez drugiego uczestnika wypadku". No cóż czekam nadal aż amnezja przejdzie sprawcy wypadku a likwidator opamięta się. Jeśli chodzi o szkody osobowe to nie zamierzam walczyc sama oddałam sprawę w dobre ręce. Mam nadzieję, że wywalczę to co mi się należy a n ie to co zechcą mi dac.
odpowiedz
ala
2014-10-17 17:37
oszuści miałam stłuczę nie z mojej winy kierowca ktory ją spowodował ma polisę u nich ja też kiedy tam zadzwonilam poinformowali mnie że polisa sprawcy została rozwiązana i nie mogą mi naprawić szkody prosiłam o zgłoszenie tej szkody do funduszu gwarancyjnego pan z infolini wciskał mi ciemnotę i kazał mi szukać sprawcy na własną rękę pomimo że informowałam firmę o tym że mam spisaną ugodę ze sprawcą kolizji Może ktoś z pańswa wie jak dalej pokierować tą sprawę bo firma uchyla się od naprawienia szkody
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-22 10:38
Szanowna Pani, bardzo chciałbym przyjrzeć się bliżej opisanej sytuacji, na razie jednak dysponuję zbyt małą ilością danych, by odnaleźć ją w naszym systemie. Czy zechciałaby Pani przesłać mi wiadomość na adres: pawel.sadowski@lu.pl z numerem zaistniałej szkody? To pozwoli mi zapoznać się ze sprawą, zweryfikować zastosowane przez firmę procedury i wskazać możliwe rozwiązania. Z góry dziękuję i pozdrawiam - Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia.
odpowiedz
michallhi
2014-10-16 09:09
28 maja tego roku miałem wypadek z nie mojej winy. Inny kierowca zajechał mi drogę i uderzyłem. Samochód kasacja. Trasa toruńska, godziny szczytu. Wieczorem wylądowałem w szpitalu gdzie stwierdzono uraz skrętny kręgosłupa i stłuczenie klatki piersiowej. Złamań nie było. W listopadzie mam rezonans a pod koniec października zaczynam rehabilitację. Od maja jestem na zwolnieniu. Ból jest nie do wytrzymania. Na pytanie LD czy miałem zapięte pasy odpowiedziałem że z reguły zapilam a tego dnia nie pamiętam czy odpinałem. Mimo to zabrali mi 30 % za przyczynienie się do powstania szkody. No i to co jest najśmieszniejsze a zarazem żałosne te zabrane 30% było z kwoty 700 zł i wypłacili 490Zł. Żałosne. Myślą że odpuszczę ale ze mną nie będzie tak dobrze. Sprawą już zajął się mój adwokat i jeszcz za niego będą płacić. Ostatnio słyszałem że 1/3 spraw w sądach jest o odszkodowania, coś to świadczy. Ale skoro ich stać na sądzenie się zamiast wypłacić godziwe odszkodowanie to niech się sądzą.z czasem ogłoszą upadłość a my jako konsumenci uwolnimy się od nich. Polecam tu sprawdzone i z doświadczeniem takie jak PZU, WARTA.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-10-22 11:02
Szanowny Panie, żałuję, że ma Pan takie doświadczenia. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres pawel.sadowski@lu.pl. - chciałbym bliżej przyjrzeć się opisanej sprawie i zweryfikować zastosowane przez firmę procedury. Z góry dziękuję i pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
klient - rzecz jasna
2014-10-14 12:28
skontaktować się z prowadzącym szkodę zakrawa na cud. oczywiście można dzwonić i dopytywać się dnia każdego co i jak na infolinię - natomiast osoba prowadząca szkodę (czy to z nadmiaru pracy czy też zwykłego olewactwa) raczej nie udzieli informacji mailowo, można pisać, pisać, pisać,pisać... i pisać. może brak jej po prostu kompetencji??? a tygodnie sobie mijają i fajnie jest.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-10-22 11:00
Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl. Znając numer szkody, o którą chodzi, będę mógł skontaktować się z prowadzącym i zweryfikować proces obsługi, a także udzielić Panu dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
sienkaa
2014-10-12 14:28
Jestem po wypadku, którego sprawcą był ubezp w LD. Dostałam taka propozycje wyplaty odszkodowania, że sprawa wylądowała w sądzie. Za zwrot kosztów leczenia oraz wyrównania utraconego dochodu, można tylko pomarzyć. Tragediaaaaaa
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-22 18:12
Szanowna Pani, chciałbym dowiedzieć się więcej o opisanej sprawie. Uprzejmie proszę o wiadomość z numerem szkody na mój adres: pawel.sadowski@lu.pl. Chętnie udzielę Pani dodatkowych informacji i zweryfikuję zastosowane procedury. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Adam
2014-10-03 07:52
A to ciekawe , ja dostałem wezwanie do zapłaty za z groźbą windykacyjną za polisę którą nie zawarłem , pobrali sobie dane z symulatora , tak więc uważajcie nie wypełniajcie nic na necie bo potem ubezpieczycie auto u innego ubezpieczyciela a Liberty Direct i tak wam za pół roku przyślą windykację . Na szczęście są kancelarie prawne które się takimi sprawami zajmują wyłudzaniem , a do tego jeśli czujecie się oszukani i uważacie że ubezpieczyciel was oszukał maci na to kilka lat i takie sprawy kancelaria z którą współpracuję wygrywa , zresztą tą sprawą też się zajmie. A na konie sprawę trzeba upublicznić w mediach, niech ludzie zobaczą z kim maja doczynienia, a takie opinie rozchodzą się najszybciej. Jeśli firma tak postępuje ze swoimi klientami i naciąga niedoszłych klientów na ubezpieczenia, których z firmą nie zawarli, to już jest większa afera, oglądajcie telewizję to już niedługo reklama firmy jak działają, jeśli ktoś ma podobne sprawy zapraszam do kontaktu, chętnie udostępnię kancelarię z którą współpracuję,bo takie rzeczy nie mogą dziać się na rynku ubezpieczeń , to jest zwykły szantaż i groźby wysługiwanie się windykatorem , a do tego jak by było mało to żadna szanująca firma tak nie postępuje> Ja już nigdy tej firmy nikomu nie polecę. kontakt: wadamw@o2.pl jesli masz podobne problemy z tą lub inna firmą zapraszam do kontaktu.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Ubezpieczenia
2014-10-22 18:25
Szanowny Panie, przykro mi, że ma Pan takie odczucia wobec naszej firmy. Uprzejmie proszę o wiadomość na maila: pawel.sadowski@lu.pl. Znając Pana dane i szczegóły sprawy, będę mógł bliżej przyjrzeć się zastosowanym procedurom i zweryfikować ich poprawność, a także udzielić Panu dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Paweł Sadowski, Kierownik Obsługi Klienta w Liberty Ubezpieczenia
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-09-02 08:15
@OLA: Szanowna Pani, jeżeli jest Pani naszą klientką, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości z numerem polisy na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Dysponując Pani danymi i opisem sprawy, będę mogła pomóc w jej rozwiązaniu i udzielić Pani dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
OLA
2014-08-27 12:07
PODPISUJE SIE POD KAŻDYM NEGATYWNYM KOMENTARZEM!!!! ZNAM TYCH ZŁODZIEJI Z AUTOPSJI !!!!!!
odpowiedz
OLA
2014-08-27 12:06
NIE BRAĆ POLISY NAWET ZA DARMO !!!!!! OSZUŚCI
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-08-25 08:46
@Owoc: Szanowny Panie, jestem Kierownikiem Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct. Będę wdzięczna za przesłanie wiadomości z numerem Pana polisy na mój adres: aneta.linek@libertydirect.pl. To pozwoli mi bliżej przyjrzeć się sprawie i przyspieszyć jej rozwiązanie. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-08-25 08:45
@Witek !3ycqIs6zYM: Szanowny Panie, chciałabym prześledzić proces Pana obsługi. Będę wdzięczna za wiadomość na adres:aneta.linek@libertydirect.pl. Znając numer Pana polisy, będę mogła bliżej przyjrzeć się zaistniałej sytuacji i pomóc w jej rozwiązaniu. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Owoc
2014-08-08 19:38
Opłaciłem polisę OC i AC na miesiąc przed zakończeniem , a mimo to otrzymałem dwa wezwania do zapłaty z groźbą wpisania do Krajowego Rejestru Długów oraz nasłania na mnie firmy windykacyjnej. Oczekiwanie na połączenie telefoniczne 12 minut na mój koszt i sprawa nie została załatwiona ponieważ panienka chciała coś wyjaśnić i kazała czekać więc poprosiłem żeby zadzwoniła jak ogarnie ten bałagan. Na emaile wysyłane do BOK tej firmy nikt nie raczy odpowiedzieć. Jednym słowem wielki bałagan.
odpowiedz
Witek
2014-08-05 13:11
Wszystko jest dobrze do czasu, czyli do czasu szkody. Doradcy są dostępni, pomocni i kompetentni do momentu chęci zgłoszenia szkody. Później już tylko : "proszę zadzwonić innego dnia", " proszę zaczekać na linii....jeszcze proszę czekać, bo muszę się z kimś skontaktować", ciągle zajęta infolinia i nikt nie oddzwania. Trzeba po prostu poczekać aż termin zgłaszania szkody minie. Miałem małą stłuczkę i wielkie problemy z uzyskaniem takich pieniędzy, że drożej wyszło wyklepanie maski i malowanie u najtańszego lakiernika.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-30 08:36
@jk: Witam, kieruję Zespołem Obsługi Klienta w Liberty Direct. Uprzejmie proszę o przesłanie na mój adres (aneta.linek@libertydirect.pl) wiadomości z numerem wypowiedzianej polisy. To pozwoli mi zapoznać się z sytuacją i zdiagnozować jej przyczyny, a także wpłynąć na dalszy proces obsługi. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-30 08:35
@Marcin: Szanowny Panie, chciałabym zapewnić, że nasi konsultanci zawsze informują klientów o wszystkich aspektach umowy, a treść OWU jest czytelna. Warunki, na których oferowana jest polisa, są też odpowiednio elastyczne – klient może wpływać na poszczególne elementy umowy tak, aby otrzymać produkt jak najlepiej dopasowany do swoich potrzeb. Jeżeli ma Pan jakieś pytania związane z ofertą Liberty Direct, chętnie udzielę Panu dodatkowych informacji – mój adres to aneta.linek@libertydirect.pl. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
jk
2014-07-28 09:44
UWAGA!!!!!!!! jeśli będziecie chcieli wypowiedzieć umowę nie wpuszczą was nawet do firmy! Wysyłajcie pocztą za potwierdzeniem odbioru. Niestety mimo skutecznego wypowiedzenia spodziewajcie się wezwania do zapłaty i windykatora!!!
odpowiedz
ADAM
2015-01-13 17:15
asz tak tragicznie z nimi to absurd co za ludzie tam pracujom ej to jak za okupaci a to unia takim posady daje
odpowiedz
Marcin
2014-07-27 10:20
Dziękuję wszystkim za te opinie. Zastanawiałem się nad przejściem do Liberty (skuszony ceną), ale po tym co przeczytałem na tym forum, zacząłem zadawać pytania "konsultantowi" (okazuje się że podczas pierwszej rozmowy nie powiedział mi o wszystkich "szczegółach", takich jak amortyzacja czy udział własny w AC)... cóż, jednak zostanę u obecnego ubezpieczyciela. Po co kupuje się AC? Czy ktoś z tych co "oszczędzili" liczył sobie ile warty jest dla niego czas i nerwy przy ewentualnej szkodzie? Ja wolę zapłacić więcej za komfort załatwienia sprawy bez udziału sądu i prawników. Za nerwy i niedogodności związane z przedłużającą się naprawą samochodu nikt nie zwraca pieniędzy...
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-23 10:01
@emerytka: Szanowna Pani, uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na mój adres:aneta.linek@liberty.direct.pl. Chciałabym dowiedzieć się więcej o Pani dotychczasowej współpracy z naszym towarzystwem. Mając numer Pani polisy, będę też mogła udzielić Pani dodatkowych informacji na temat sprawy i zastosowanych procedur. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-21 12:24
@Neva: Dzień dobry, chciałabym poznać przyczyny Pana / Pani opinii. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Numer polisy lub szkody pozwoli mi zweryfikować proces obsługi i udzielić bardziej szczegółowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-21 12:18
@nigdyliberty: Witam, kieruję Zespołem Obsługi Klienta w Liberty Direct i chciałabym poznać przyczyny Pana/Pani opinii. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres aneta.linek@libertydirect.pl - numer polisy i krótki opis sprawy pozwolą mi zweryfikować zastosowane procedury. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
emerytka
2014-07-18 21:59
Oszuści,bez kompetencji.Mam nadzieję,że zbankrutują.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-16 11:12
@Szil: Szanowny Panie, uprzejmie proszę o wiadomość na adres aneta.linek@libertydirect.pl. Mając numer Pana polisy, będę mogła bliżej przyjrzeć się sytuacji i określić jej przyczyny. Być może został Pan źle poinformowany o warunkach umowy przy zakupie samochodu? Niestety, zdarza się, że komisy nie dostarczają klientom wystarczających informacji lub nawet wprowadzają ich w błąd. Jeżeli tak było w Pana przypadku, również proszę o wiadomość - mamy możliwość wykluczenia takich placówek z naszego programu. Pozdrawiam, Anera Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-16 11:10
@gosć: Dzień dobry, chciałabym dowiedzieć się więcej o przyczynach Pani/Pana opinii. Będę wdzięczna za przesłanie numeru polisy (lub szkody) na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając te dane, będę mogła przeanalizować proces obsługi i udzielić Pani/Panu dokładnych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-16 11:09
@Neva: Dzień dobry, chciałabym poznać przyczyny Pana / Pani opinii. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Numer polisy lub szkody pozwoli mi zweryfikować proces obsługi i udzielić bardziej szczegółowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-16 11:08
@nigdyliberty: Witam, kieruję Zespołem Obsługi Klienta w Liberty Direct i chciałabym poznać przyczyny Pana/Pani opinii. Uprzejmie proszę o przesłanie wiadomości na adres aneta.linek@libertydirect.pl - numer polisy i krótki opis sprawy pozwolą mi zweryfikować zastosowane procedury. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
szil
2014-07-14 02:30
Kupiłem auto w komisie ,dali mi jakąś nieopłaconą polise ld facet w komisie powiedział ze oni zadzwonią w celu ustalenia składki i tak się stało za 4dni ,zadzwoniła pani i wyliczyła mi składke 900zł z groszami podziekowałem tej pani i powiedziałem ze to zbyt duża składka i się nie zgadzam . Nastepnego dnia pojechałem do agenta ubezpieczeniowego tam gdzie zawsze ubezpieczam auto , mój agent wypowiedział umowe w ld mam to na pismie i z pieczatką ,Jednak ld przysyłają mi tą kwote do zapłaty i straszą komornikiem a umowe wypowiedziałem im w ciągu 5 dni od zakupu samochodu.
odpowiedz
gosć
2014-07-10 21:21
Bardzo niekompetentni pracownicy, na każdym szczeblu kontaktu. Ludzie stanowczo odradzam!!!!!! z daleka od tych hien.
odpowiedz
Neva
2014-07-10 21:18
Złodzieje, oszuści i kłamcy. Żerują na nieszczęściu ludzkim. Mam nadzieję, odbije się to im rykoszetem.
odpowiedz
nigdyliberty
2014-07-09 08:32
Niesamowity problem z wypowiedzeniem polisy i bardzo nie miła obsługa.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-07 18:18
@Jakub: Szanowny Panie, ponawiam prośbę o przesłanie wiadomości na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Mając dane Pana polisy, będę mogła bliżej przyjrzeć się zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Jakub
2014-06-18 12:39
Nigdy więcej żadnej polisy u tego ubezpieczyciela!!!! Tak jak ich wcześniej polecałem znajomym tak teraz odradzam zarówno im jak i moim Klientom oraz ludziom na moich forach motoryzacyjnych, aby ostrzec znajomych. Od dwóch miesięcy nie mogą zwrócić składek za cały pakiet ubezpieczeń po sprzedaży samochodu. Mimo wysłania wiadomości na każdy z adresów mailowych - odpowiada tylko automat. Dokumenty podpisane własnoręcznie i wysłane. Sprawa została zgłoszona do KNF. Jak tylko wrócę z delegacji sprawa trafia do sądu i skarga do Rzecznika Ubezpieczonych. Pismo o natychmiastowe wypłacenie reszty składek wraz z odsetkami za zwłokę również już dostali i nadal nikt się nie odezwał. Parodia a nie firma !!!! Widać, że tego burd$#$ nikt nie ogarnia. Dostają wszystkie załączniki w mailu a widzą tylko ten co chcą. Widzą ile mają wypłacić ale prośby o wypłatę już nie zauważają. Jak sam tytuł mówi: "oszuści i złodzieje"!
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-06-17 09:13
@Renata: Szanowna Pani, chciałabym bliżej przyjrzeć się opisanej przez Panią sytuacji. Uprzejmie proszę o przesłanie swojego numeru polisy lub szkody na adresaneta.linek@libertydirect.pl - to pozwoli mi zweryfikować proces obsługi sprawy. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz