Stacje telewizyjne w których będzie można zobaczyć spoty to TVP, TVN, Polsat oraz wybrane kanały tematyczne. Za kreację kampanii odpowiada Liberty Direct, produkcję pomógł zrealizować EasyHell, natomiast zakupem mediów zajął się MPG.
Rafał Karski – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct informuje, że: „Nowe spoty nawiązują do letniej, utrzymanej w podobnym tonie kampanii produktowej, w której promowaliśmy głównie ubezpieczenia szyb. Tym razem zachęcamy do rozszerzenia ochrony ubezpieczeniowej poprzez zakup Assistance Premium. Ubezpieczenie to gwarantuje pomoc w niespodziewanych sytuacjach drogowych, zwiększając poczucie pewności i bezpieczeństwa kierowcy nawet podczas dalekich podróży samochodem.” I dodaje: „W kampanii nie zabrakło też odniesienia do korzystnej ceny oferowanych przez Liberty Direct ubezpieczeń, które obok wysokiej jakości obsługi Klienta są wyznacznikiem naszej oferty”.
Liberty Direct oferuje ubezpieczenie Mini Assistance w cenie ubezpieczenia OC przy zakupie Pakietu OC z Mini Assistance. To ubezpieczenie zawiera między innymi pomoc serwisową, naprawę pojazdu na miejscu zdarzenia, holowanie pojazdu zarówno ubezpieczonego, jak i poszkodowanego. Liberty Direct daje swoim Klientom możliwość zakupu dodatkowego pakietu Premium Assistance gwarantującego pomoc serwisową, informacyjną i medyczną w razie wypadku lub awarii pojazdu w całej Europie. Ubezpieczenie wyróżnia jego bardzo szeroki zakres obejmujący zdarzenia zaistniałe w dowolnym miejscu bez żadnego limitu kilometrów.