Strona główna  |  Wiadomości  |  Nietypowa akcja promocyjna Allianz Direct

Nietypowa akcja promocyjna Allianz Direct

Data publikacji: 2011-02-08
W internecie rusza nietypowa akcja promocyjna Allianz Direct pod hasłem "Kto jeździ lepiej". Ubezpieczyciel postanowił rozwiązać spór kobiet i mężczyzn o umiejętności za kierownicą tworząc grę społecznościową.

"Kto jeździ lepiej" to internetowa gra społecznościowa, która polega na wykonywaniu przez uczestników zadań związanych z sytuacjami dotyczącymi zachowań na drodze. Wyniki osiągnięte przez poszczególnych uczestników zabawy znajdują się w rankingu. Można je porównać z innymi wynikami - swoich znajomych, a także z wynikami użytkowników z innych miejscowości.

Kobieta za kierownicą Zdaniem Allianz Direct - gra to świetny sposób na relaks, jak również dobry pretekst do zabawy ze znajomymi. Nie ma znaczenia jakim samochodem jeździsz, i czy w ogóle go posiadasz - możesz sprawdzić się w roli kierowcy. Aby wziąć udział w zabawie wystarczy zarejestrować się na stronie www.KtoJezdziLepiej.pl. Gra jest także zintegrowana z portalem Facebook, więc w zabawie mogą wziąć udział także wszyscy użytkownicy serwisu.

"Poprzez taką formę promocji chcemy zwrócić uwagę, że bez względu na to jakimi jesteśmy kierowcami, jest jeden element ważny dla wszystkich – to bezpieczeństwo" – podkreśla Marcin Szporka, Dyrektor Marketingu w Allianz Direct. "Każdy kierowca chce bezpiecznie dotrzeć do celu swojej podróży. Allianz, jako ekspert ubezpieczeń komunikacyjnych, zna wiele przypadków, które mogą nam się przydarzyć za kierownicą. Zdecydowaliśmy zatem dać wszystkim szansę zweryfikowania swoich umiejętności w bezpośrednim starciu z innymi. Służyć temu ma edukacyjna, choć nie pozbawiona humoru, gra społecznościowa."

Zabawa w serwisie www.KtoJezdziLepiej.pl ruszyła 7 lutego.
Kreacją i realizacją projektu zajęła się agencja Jamel Interactive.

Komentarze