Wnikliwe badanie strony internetowej www.libertydirect.pl zostało przeprowadzone przede wszystkim pod kątem nawigacji, funkcjonalności oraz procesu logowania i zakupu ubezpieczenia, ale też bezpieczeństwa i polityki prywatności. Witryna Liberty Direct uzyskała niemal 90% wartości, tzw. Indeksu Użytecznej Strony. To znaczy, że poziom jej użyteczności jest na bardzo wysokim poziomie.
„Przyznany certyfikat jest dla nas potwierdzeniem, że strona internetowa Liberty Direct odpowiada na potrzeby Klientów. Serwis nie tylko umożliwia łatwy dostęp do funkcjonalności związanych kupnem ubezpieczenia, ale też pozwala na samodzielne zarządzanie posiadanymi ubezpieczeniami. Klienci Liberty Direct mogą sami odnawiać polisy, zgłaszać sprzedaż bądź kupno samochodu a także śledzić proces likwidacji szkód. Rozwiązania te są wciąż rzadkie na naszym rynku” – komentuje Marcin Andrzejczyk, Kierownik Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.
Liberty Direct otrzymał Certyfikat Użytecznej Strony już po raz drugi. Poprzednio towarzystwo zostało laureatem w roki 2009. Liberty Direct został wyróżniony w raporcie „OC w Internecie. Użyteczność serwisów internetowych polskich ubezpieczycieli OC”, który został przygotowany przez firmę doradczą Making Waves pod patronatem Rzecznika Ubezpieczonych.