HDI to pomyłka

Adam
2014-08-20 14:02
Rzeczoznawca po 3 dniach. Kosztorys po 3 tygodniach. Decyzja w sprawie szkody po 3 miesiącach. W międzyczasie chyba z 10 telefonów w sprawie wyjaśnienia dlaczego tak długo- bezskutecznych! PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
zdenerwwana
2014-07-23 11:36
zwlekają ze wszystkim
odpowiedz
wpieniony
2014-03-26 22:24
kto pisze te pozytywy? pracownicy tej firmy? zgodnie z Uchwała Sądu Najwyzszego z 11 listopada 2011 kazdemu, kto potrzebuje samochodu(rehabilitacja, praca itp.itd.) po szkodzie całkowitej przysługuje samochód zastępczy ale nie w HDI-rozmowy nie maja sensu bo maja własne przepisy i w upie klientów. NIGDY NIC NIE ubezpiecze w tej firmie.
odpowiedz
kis
2014-03-26 19:29
Ta firma to jedna wielka pomyłka, już drugi raz po wycofaniu ubezpieczenia z powodu sprzedaży auta, oni odzywają po roku abym uregulował niby jakiś dług za oc, samochodu którego nie mam. Nie rozumiem jak może firma tego typu mieć taki bałagan, żenada.
odpowiedz
eska
2013-09-27 07:22
Po zalaniu mieszkania w dwóch pomieszczeniach, pani z biura zadzwoniła i zaproponowała bez przyjazdu rzeczoznawcy 1000 zł, nie zgodziliśmy się bo koszty remonty wynosiły o wiele więcej. Po kilka tygodniach otrzymaliśmy 60% mniej. Po odwołaniu dostaliśmy szczegółowy kosztorys prac i materiałów. Z ich wyliczeń wynikło, że za remont bez materiałów DWÓCH POMIESZCZEŃ zapłacimy firmie 65 zł, a za wynajem sprzętu 1,5 zł. Paranoja, składki każą płacić na czas, a sami dają ok 2 msc na załatwienie sprawy. Nie polecam! O pieniądze się upominają, przypominają sms, pocztą i przez e mail, a jak chcieliśmy odszkodowanie to trzeba czekać nie wiadomo ile.
odpowiedz
annaB
2013-07-06 10:34
Nie mam żadnych wątpliwości, że opinie pozytywne piszą wyłącznie pracownicy firmy. Lubisz być oszukiwany - skontaktuj się z HDI (jak Ci się uda).
odpowiedz
Irek
2013-05-29 09:50
Ja także jestem zadowolony z HDi. Żadnych opóźnień, wszystko sprawnie i pomyślnie
odpowiedz
motofan
2013-05-10 22:53
Szczerza to nie narzekam na HDI. Ostatnio jak szukałem OC to na Rankomat.pl właśnie u nich wyszło mi najtaniej. Nie wiem w czym każdy ma problem. Ojciec miał tam przez kilka lat i nigdy nie było problemu z wypłatą czy obsługą...
odpowiedz
AnKA
2013-04-17 20:43
NIGDY U NICH NIE UBEZPIECZALAM AUTA A DOSTAWALAM NAKAZY DO ZAPLATY MALO TEGO TERAZ DOSTALAM KOMORNIKA !!!!!!!! NIE ZOSTAWIE TEGO
odpowiedz
Grzesiek
2013-04-09 19:37
pracownicy tylko przyjmują twoje zgłoszenie. Wszelkie wyceny i pozostałe formalności robi backoffice. Więc po przyjęciu zgłoszenia dopiero wtedy najlepiej kierować jakieś konkretne pytania.
odpowiedz
klijent
2013-04-02 17:09
To ubespieczenie to kompletna pomylka pracownicy nie wiedza co jest co nie potrafia wyslac zaswiadczenia ani odpowiedzi lekcewaza klijenta ....Po rozmowie z asystentka i potwierdzieniu ze zajmie sie sprawa to niema telefonu ani emeila wiec zmieniac i nie polecac nikomu ......
odpowiedz
Aga
2013-03-06 22:57
bez problemów nie ma nawet z kim rozmawiać osoba prowadząca sprawę od 2 tygodni ma się ze mną skontaktować i do dziś tego nie zrobiła, infolinia i brak możliwości dowiedzenia się co dalej ze sprawą trwa to już 6 tygodni to jest to szybkie załatwienie sprawy
odpowiedz
ben
2013-03-10 12:40
@Aga poczekaj jeszcze chwile albo zadzwoń do nich. Wiem ze najpiew wysyłają pisma do sprawcy i zbierają też wszystkie informacje związane ze sprawą. Całość powinna zamknąć się w 30 dni.
odpowiedz
ben
2013-03-20 00:18
W ciągu 30 dni sprawa powinna się zakończyć. Zadzwoń do nich, nie czekaj jak do ciebie zadzwonią. Masz nr referencyjny sprawy?
odpowiedz
lucek
2013-02-06 23:03
Odszkodowanie z tytułu OC Jestem mile zaskoczona, szybko,sprawnie bez problemów,Kosztorys miał przyjść po 3 dniach na email był już następnego dnia.Pieniądze rówie szybko na koncie.
odpowiedz
poijuzhgf
2013-03-11 17:11
5 miesiecy prowadzili sprawe 4 razy zmieniala sie osoba prowadzaca . jedno wielkie zamieszanie ,nikt nic nie wie, nie ma kontaktu.
odpowiedz
ben
2013-03-20 00:14
no ale jakieś powody były że tak długo prowadzili tę sprawę?
odpowiedz
jeremi
2013-01-06 19:46
A nie jest przypadkiem tak, że negatywne opnie to zwykły czarny PR? jakoś wykupuję pakiet OC/AC, wszystko jest od paru lat ok i szkodę zgłaszałem dwa razy. terminowi, bez żadnych opóxnien jak chodzi o wypłaty. Także zupełnie nie wiem o co chodzi. Szczególnie że nie ja jeden wśród znajomych korzystam z ich usług
odpowiedz
ben
2013-03-20 00:16
ludzie tak się dziwią. Jakoś to właśnie ja miałem problemy z innymi ubezpieczycielami a z HDI na razie idealna współpraca. Dziwne. Przypuszczam, że tu działa ten sam efekt co z ludźmi na wczasach zagranicznych (szukamy dziury w całym).
odpowiedz
anna
2012-12-20 17:13
te pozytywy to chyba piszą pracownicy tej firmy, przestrzegam przed ta firmą z daleka
odpowiedz
paris75017
2012-11-02 17:10
miałeś wypadek czy problem z HDI zgłoś sie na www.zlekcewazenihdi.pl przygotowujemy petycje narodową przeciwko tej firmie ... zapraszamy. HDI to firma której nie powinno być na rynku w cywilizowanym kraju ... to banda i nic więcej (odnośnik linka do tej strony zostanie zainstalowany na stronie zlekcewazenihdi.pl dziękujemy)
odpowiedz
TIK
2013-03-29 12:37
To już nie ma na rynku. Teraz jest W....
odpowiedz
spokojny
2012-10-19 11:07
z tego co ja się kiedyś dowiadywałem w takiej sprawie, to oni mają chyba miesiąc ale od dostarczenia wszystkich dokumentów, więc chyba powinnaś niedługo mieć zakończenie całej sprawy… przynajmniej u mnie tak się uwinęli… no ale ten okres trzeba odczekać.
odpowiedz
zwykly obywatel
2013-03-11 17:05
po miesiacu przyslali pismo ze w ciągu 60 dni dodatkowo beda rozpatrywac. nie polecam omijajcie szerokim lukiem ta pseudo firme
odpowiedz
Grzesiek
2013-06-23 09:57
każdy ubezpieczyciel ma obowiązek rozpatrzenia procesu w odpowiednim terminie. Termin ten może być wydłużony jeśli trzeba uzupełnić dokumenty.
odpowiedz
KAS
2012-10-09 10:57
RCLS we Wrocławiu to jakaś pomyłka. Mija półtora miesiąca jak zgłosiłam szkodę. Dzwoniąc do biura Panie tłumaczą się, że papiery są w Warszawie. Dzwoniąc do Warszawy odsyłają mnie do RCLS. To jakaś pomyłka! nikt nic nie wie. słychać tylko zdziwienie po stronie Konsultantki, że to tak długo twa. Nie polecam się ubezpieczać w tej firmie, póki nie nauczą się profesjonalnego podejścia do klientów. Negatyw!!!!!
odpowiedz
ben
2013-01-23 19:52
Każde zgłoszenie ma zapewne jakiś numer - poproś aby ci go podali. Myślę że to ułatwi sprawdzenie statusu szkody.
odpowiedz
mariska
2012-08-12 00:15
Jestem zdziwiona , bo w trzy tygodnie załatwiono wszystko włacznie z wpłata odszkodowania na konto . Naczytałam sie złych opinii i byłam przerażona a tymczasem miłe zaskoczenie ! Załatwiało moja szkode przedstawicielstwo w Lublinie nie było żadnych problemów - bardzo miła obsługa tak lak mówili rzeczoznawca przyjechł w ciagu tygodnia , a póżniej już tylko info i wpłata na konto . Polecam wszystkim !!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
miśka
2012-10-06 12:11
Zmienisz zdanie jak będziesz REZYGNOWAŁ z ich usług!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
POSZKODOWANA
2013-03-11 17:00
to muszę powiedzieć pani ,że miała pani (by nie przeklinać) diabelne szczęście, ze pani cokolwiek dostała. Miałam kolizję 2 samochody skasowane, sprawca napisał oświadczenie , przyjął całą winę na siebie , złożone zostały wszystkie dokumenty i przez 5 miesięcy czekalismy na decyzję, nie mówiąc o pieniądzach. Po czym przyszło pismo ,że nie wypłacą ani grosza, bo uszkodzenia na samochodach się im nie zgadzają.Idziemy dalej do sądu walczyć o to co się nam należy. To jest jedna wielka banda złodziei i tyle, a teraz połączona z jeszcze większa WARTĄ.
odpowiedz
Artek
2012-08-02 16:00
Żadna z takich sytuacji mnie nie spotkała z ich strony. Ani na mnie w biurze nikt nie pokrzykiwał, ani nie kazali czekać Bóg wie ile na odszkodowanie po wypadku. Parę tygodni czekałem, ale mówili mi o taki rozwoju wypadku, więc nie denerwowałem się, jak tydzień po całym zajściu, jeszcze nic nie wpłynęło na konto.
odpowiedz
HDI dupa
2012-02-01 16:23
HDI to wielka pomyłka !!!!!!!!!!!!!! kiedy leżałem w szpitalu po wypadku i walczyłem o życie oni mimo prośby mojej rodziny nie dali ani grosza na rekonwalescencie i po trzech latach tułaczki po sądach dostałem odszkodowanie.
odpowiedz
poszkodowana
2012-03-19 09:37
potwierdzam HDI to pomyłka!!!
odpowiedz
ben
2013-01-23 19:51
no a jakiś powód chyba mieli? To nie jest tak, że nie chcieli, po prostu może czekali na całą dokumentację?
odpowiedz
szakal
2011-07-26 21:55
Nie potrafią załatwić najprostszej sprawy totalny bałagan w dokumentacji nie zgadzają się nawet nr rejestracyjne auta! Na pytania mają jedną odpowiedź "to nie nasza sprawa" wypraszaja klientów z biura "zmienił pan ubezpieczyciela to idź pan do niego prosze opuścić moje biuro" Takie cos usłyszałem w Nakle nad Notecią ŻENADA !!!!!!!!!! brak jakiejkolwiek kultury a chodziło tylko o wystawienie zaświadczenia co jest ich OBOWIĄZKIEM!Nie polecam bo szkoda nerwów i słuchania bzdur na temat co się stanie jak nie wykupię jakiegoś dodatkowego ubezpieczenia.Totalna porażka i garażowa firma. To powinno się nazywać HWDI "I: oznacza interesanta a reszta skrótu jest znana.Nigdy tego badziewia nikomu nie polecę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
niezadowolona
2012-10-09 11:00
Potwierdzam
odpowiedz