Strona główna  |  Forum  |  Opinie o towarzystwach ubezpieczeniowych  |  Opinie o Proama  |  FRANCUSCY ZŁODZIEJE !!!

FRANCUSCY ZŁODZIEJE !!!

poszkodowany
2015-11-15 10:39
IP: 83.6.x.x
ZŁODZIEJE! czekam 2miesiące i 12dni na wyplate. Mam 55lat pracuje na taksówce 2 miesiące temu miałem słuczkę wjechało we mnie auto ubezpieczone w proamie, szkody tylna klapa zderzak lampy, podloga wneka kola zapasowego, itp itd, rzeczoznawca proamy wycenil szkode na 15tysiecy po czym przed koncem uplywu 30dni dostalem 2 wycene na kwote 3 455,00 uwzgledniajac tylko kalpe i zderzak! co za oszusci! odwolanie od decyzji 30dni, no i wlasnie tak czekam nigdy w zyciu tego gowna
odpowiedz
sdr
2014-10-06 13:36
Nie tylko, napisz do KNF, knf.gov.pl tam znajdziesz info.
odpowiedz
Krzyś
2014-10-06 11:26
ludzie miejcie się na baczności z tą firmą wszędzie chcą stosować zamienniki choć prawo przewiduje orginały zanizają odszkodowania minimum o 50% wszystko chcą zeby warsztat naprawiał praktycznie za darmo stawki za godzine mechanika 60zł liczą gdzie w zwykłym warsztacje jest 90 zł nie mówiac o aso .zastanówcje sie dobrze bo pieniadze chetnie przyjmą a jak dojdzie do szkody będziecje auta naprawiać u pana Henia w stodole na najgorszych zamiennikach bo na więcej nie starczy kasy u mnie szkodę aso wyceniło na 20 tys oni kosztorys na 5 tys zostaje tylko sprawa w sadzie bo już brak zwykłemu człowiekowi sił na ich machlojki
odpowiedz
royalwroc
2014-10-06 11:10
Dołączam się do tych wszystkich opinii i odradzam ubezpieczenie w tej pseudo firmie. Uszkodziłem w passacie zderzak (z czujnikami) i lampę tylną. Za materiał i naprawę wyliczyli mi 2130 zł. Zadzwoniłem do vw we Wrocławiu - koszt naprawy pełny (materiał + robocizna) - ponad 4 tyś zaśpiewali. Zadzwoniłem do kilku nie autoryzowanych serwisów i cena kształtuje się na poziomie 3-3,5 tyś... Pomijam juz wycenę ale fakt że nie ma możliwości kontaktu z tymi pajacami tylko marionetka na infolinii wyprowadza mnie z równowagi. Na meile odpisują co 30 dni. Prośba o kontakt z ich strony jakiejś kompetentnej osoby nie odniosła żadnego skutku. Panienki na infolinii udają zdziwione ze to wszystko tyle trwa ale nie mogą mi podać kontaktu, do pajaca który zajmuje się likwidacją mojej szkody. Royalwroc
odpowiedz
M.Cichodajka starszy specjalista od zaniżań i odmów wypłat odszkodowań
2014-08-13 08:56
Proama już trzęsie dupą od 2015r nieźle wami się ukróci HEHE Nikt Normalny już się u was nie ubezpieczy:) Mam nadzieje że zwiniecie się do swoich Czech KOKOTY
odpowiedz
jjj
2014-08-10 21:51
ja tez jestem oszukany przez Proama zrobili mnie na 4900 sprawa w sadzie
odpowiedz
andrzej
2014-08-10 20:31
Ja takze musze ich nazwac zlodziejami.Jestem tasowkarzem i poszkodowanym przez samochod ubezpieczony w proama znalazlem warsztat ktory mi naprawil na bezgotowke i sie z nimi baruje o pieniadze ,ale mnie tez sie nalezy postojowe za ponad miesiac i tu zaczely sie cyrki .Pani likwidator wyliczala 3 miesiace i tak wyliczala ze nic mi sie nalezy , potraktowala taxi jako samochod sluzbowy i i policzyla sredni miesieczny koszt paliwa po 0.84 zl za kilometr i wyszlo jej ze miesiecznie leje gazu za 2500 ,zus ,podatek i oplaty w korporacji i ja wedlug nich nic nie zarabiam i nic mi sie nalezy dodajac ze z przykroscia.Ja tez z przykroscia stwierdzam ze nalezy mi sie 2800 i oddaje proama do sadu bo teraz juz milcza i nawet paniusia nieduczona nie odpisuje.
odpowiedz
She
2014-08-10 13:45
Potwierdzam , złodzieje pierwszej kategori . Ponad dwa miesiące temu gościu ktory sie u nich ubezpiecza doprowadził do kolizji z moim autem . Zrobili wycenę a pieniędzy jak nie było tak nie ma , wymyślają ze mam dosłać dowod rejestracyjny którego nie mam bo na miejscu była policja ktora mi go zabrała . Rzeczoznawca powiedział ze moze byc w zamian za dowod karta pojazdu m wysłałam im kopie i pieniędzy pomimo tego nie wypłacili i nie wypłacą !! Sprawę oddaje do sadu i daje zlecenie firmie ktora zajmuje sie odzyskiwaniem odszkodowań od takich złodziei jak proama !!!! Kilka razy w życiu miałam kolizje i nigdy z takim syfem jak ta firma sie nie spotkałam !!!
odpowiedz
zdich
2014-08-08 15:39
Oni są nie normalni !!! Mam u nich wykupione AC ,niestety miesiąc temu ukradli mi auto:( powiedzieli mi, że nie wypłacą mi odszkodowania dopóki nie wycenią auta haha a jak auto mogą wycenić jak auta nie ma! to co robi ta firma to są jaja!!!
odpowiedz
Jan Kopeć Katowice
2014-08-07 10:36
mnie też chcieli naciągnąć na polise oc u siebie, przez telefon próbowali wyciągnąć wszystkie dane! Rzuciłem słuchawką nie polecam
odpowiedz
Emilia Iwan, Specjalista ds. Obsługi Klienta z zespołu Osobistego Doradcy, Proama
2014-08-08 11:49
Szanowni Państwo, w Proama obliczenie składki ubezpieczeniowej jest możliwe dzięki podaniu informacji umożliwiających ocenę ryzyka ubezpieczeniowego. Szczegóły, o które pytamy, dotyczą np. parametrów auta, sposobu i miejsca jego użytkowania, wieku właściciela pojazdu, poziomu nabytych zniżek z tytułu bezszkodowej jazdy. Kalkulacja jest przeprowadzana bez podawania dokładnych danych personalnych (takich jak np. numer PESEL bądź adres zamieszkania) oraz szczegółowych danych pojazdu (takich jak numer rejestracyjny czy numer VIN). Powyższe informacje są dla nas niezbędne wyłącznie w celu realizacji umów ubezpieczenia i pytamy o nie, jeżeli Klient podczas finalizacji ustaleń zdecyduje się na zawarcie polisy. Zarejestrowanie tych treści nie może się odbyć bez dobrowolnego wyrażenia na to zgody przez osobę ubezpieczającą. W każdym przypadku Proama spełnia wszystkie warunki, dotyczące bezpieczeństwa Państwa danych osobowych. Abym do wszelkich Państwa wątpliwości mogła się odnieść indywidualnie, zachęcam do wysyłania informacji na mój bezpośredni adres e-mail: emilia.iwan@proama.pl. Z wyrazami szacunku
odpowiedz
zirytowany
2014-08-06 14:28
17 dni od zgłoszenia szkody AC i nadal nie otrzymałem odszkodowania. Odsyłają od jednej osoby do kolejnej. Jedna pani z działu serwis traktuje klienta jakby praca i rozmowa z klientem była dla niej wielką karą. Brak odpowiedzi na maile. Ogólnie wielki bałagan.
odpowiedz
ktm
2014-07-10 09:16
mnie tez przekrecili do naprawy auta musialem dolozyc 2.5tys. sprawa w sadzie
odpowiedz
fuckfuck
2014-07-10 00:25
mery o czym ty piszesz ludzie walczą o kasę z OC żeby wyrobić się w kosztach naprawy auta(uszkodzenie nie z nich winy) co ma do tego AC!? Z AC jak naprawisz sobie auto to przy przedłużaniu umowy będziesz mieć zwyżkę AC
odpowiedz
emek
2014-07-02 11:38
wypłata odszkodowania w proamie to dnoo jeszcze nigdy nikt tak nie zaniżał odzkodowan jak oni!!!
odpowiedz
kolejny oszukany
2014-07-01 12:20
Unikajcie tych ZŁODZIEII Nie mogę się doczekać likwidacji szkody nie z mojej winy. A oni ciągle piszą i odpisują . Złodzieje i bandyci !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
GOŚĆ
2014-06-05 14:25
ŻYCZĘ POWODZENIA DO CHWILI KIEDY ASO POPROSI O DOPŁATĘ BO NIE WYDA POJAZDU.
odpowiedz
mery
2014-05-31 21:48
Witam, Pewnie wszyscy ktorzy pisza opinie negatywne maja najtansz opcje AC czyli komfortowa. Czy nie warto doplacic 10% i wybrac wtedy opcje rozliczenia bezgotowkowego? Wiadomo ze tanie pieniadze psy jedza. Nie warto oszczedzedzic 100 czy 200 PLN zeby potem sie szarpac z ubezpieczycielem. Z drugiej strony czy ktos kto ma na przyklad opcje AC ASO tez mial problemy? Wtedy mozna wybrac opcje rozliczenia bezgotowkowego i ASO wtedy rozmawia z Proama a i zakladam ze ma sie wtedy samochod zastepczy na czas naprawy wiec nie jest sie unieruchomionym.
odpowiedz
Poszkodowany przez proamę
2013-09-29 11:23
Witam. Proama wyceniła naprawę na 2200zł z vatem za maskę, błotnik, zderzak, pas dolny, górny, lampę, atrapę, obudowę akumulatora obudowę filta wzmocnienia, nadkole, drzwi kierowcy być może maglownica. Dlatego nazwa Z....e to za mało po wycenie mojego 9 letniego volkswagena. Auto już prawie miesiąc wyłączone z ruchu.
odpowiedz
Doświadczony kierowca
2013-07-11 18:54
To - "gdzie" masz wykupioną polisę OC - na pewno będzie interesowało - poszkodowanych w Twoim aucie lub potrąconego przez Ciebie pieszego. Po drodze policję, prokuraturę, czyli w efekcie też i Ciebie... :) !!
odpowiedz
Edyta
2013-03-10 20:53
Miałam sztuczkę klient ubezpieczony w Proama OC wjechał mi w tył samochodu szkoda załatwiona bardzo szybko po wycenie przez mechanika kosztorys szybko zaakceptowany .Duży pozytyw
odpowiedz
Pozkodowany_przez_Proama
2013-02-12 09:04
Po moich doświadczeniach z Proama współczuję każdemu kto ma pecha i trafi mu się stłuczka z człowiekiem posiadającym u nich OC. Podczas likwidacji szkody należy się przygotować na stratę pieniędzy, czasu i nerwy. Ich wyceny szkód są takie że żaden warsztat nie jest w stanie naprawić samochodu w tych cenach. Jak chcesz mieć naprawiony samochód wg ich wyceny to szukaj części do niego na złomie a lakierowanie rób najlepiej pędzelkiem. Nerwy do tej Proamy to trzeba mieć ze stali. Olewają totalnie poszkodowanego. Nie odpowiadają na maile a infolinia leci sobie w "kulki" z poszkodowanym. Przygotuj się na wszelkie możliwe opóźnienia, zaniechania, chwyty, kruczki i haczyki które zostaną wykorzystane przeciwko tobie, zanim zobaczysz zwrot jakiejkolwiek kasy.
odpowiedz
Łukasz
2013-02-07 20:05
Tak OC dobry papier, ale jak przyjdzie do likwidacji szkody to zaczynają sie schody .. Nie jestem ich klientem, ale miałem podobną sytację, 2 lata temu jak jechałem pojazdem też z koncernu VW i byłem poszkodowanym (sprawca wjechał mi w tył pojazdu) Szkoda była likwidowana w PZU i Warcie dostałem rozsądne pieniądze i jeszcze z warsztatu auto zastępcze. W tej sytuacji warsztat wycenił szkody na ponad 6 tysięcy a PROAMA proponuje jałmużnę 2,5 tysiąca. Po konsultacji z niezależnym rzeczoznawcą uzyskałem informacje że PROAMA świadomie zaniża współczynniki cenotwórcze i bierze ceny części "z kosmosu" w dodatku wyceniający szkodę wcale nie widzi pojazdu, opiera sie tylko na zdjęciach zrobionych przez innego przedstawiciela regionalnego. Jak nie dojdę do porozumienia, zostaje mi droga sądowa, ale nie odpuszczę. W każdym razie nie polecam, nigdy tam nie ubezpieczę swojego samochodu... 70% ciekawe dla kogo, później nie mam zamiaru prosić się o pieniądze.
odpowiedz
kia
2013-02-03 22:25
Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem jak mój? Po kradzieży auta NIE WYPŁACONO MI SZKODY Z TYTUŁU AC! Nadmienię, że dokonałam wszelkich, niezbędnych formalności wymaganych przez firmę. Początkowo zwodzono mnie przez pierwsze miesiące tłumacząc, że zbierane są niezbędne dokumenty a po 3 miesiącach uzasadniono odmowę: szkoda mogła nastąpić w innych niż podano okolicznościach. SZOK!!!!! SPRYTNE! KAŻDA FIRMA KAŻDEMU POSZKODOWANEMU PODAJĄC TAKIE UZASADNIENIE MOŻE ODMÓWIĆ W TEN SPOSÓB WYPŁACENIA SZKODY!!! Dodam jeszcze, że taka decyzja ze strony firmy została podjęta z za biurka! PEWNIE POWINNAM PODAĆ ŚWIADKÓW KRADZIEŻY W/G FIRMY???!!! Kto chce niech wierzy, kto nie chce...
odpowiedz
radek
2014-08-04 15:36
Witam, prosze o wiadomosc jak sie sprawa potoczyla dalej ? jestem w podobnej sytulacji prosz odpisac na speedy-007@wp.pl
odpowiedz
cezar
2012-10-16 10:34
Nie mozna zglosić szkody. W weekendy chyba nie pracują.... to nie liczcie ze cos załatwicie, radze nie miec żadnych zdarzen losowych. Jak juz sie dodzwonicie to oddzwonią za kilka dni. Nie polecam to jakaś pomyłka. Organizacja pracy fatalna.
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2012-10-16 12:17
Szanowny Panie, pomoc drogową oraz szkody w ramach ubezpieczenia assistance, można zgłaszać całą dobę, 7 dni w tygodniu, dzwoniąc do Proama pod numer 815 815 815 i wybierając 1. Pozostałe szkody należy zgłaszać do zespołu rejestracji szkód Proama (również dzwoniąc pod 815815815), który pracuje w dni robocze od godz. 8.00 do 20.00 oraz w soboty od godz. 9.00 do 17.00. Poza tymi godzinami można zostawić wiadomość na automatycznej sekretarce, a pracownicy Proama oddzwonią do godziny 12:00 najbliższego dnia roboczego. Informacje na temat likwidacji szkody w Proama oraz druk oświadczenia o zdarzeniu drogowym, znajdują się na stronie: https://www.proama.pl/przydatne_informacje/likwidacja_szkod/ Z poważaniem Justyna Szafraniec
odpowiedz
opilo
2012-11-24 18:30
Te negatywne wpisy to chyba efekt działania konkurencji. Nic podobnego mnie nie spotkało, kasę dostałem po 2 tygodniach!
odpowiedz
maja
2012-10-15 17:48
Pani Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy chodzi po wszystkich forach i wpisuje pozytywne opinie - albo pod swoim nazwiskiem, albo pod jakimś nikiem. Z mojego doświadczenia niestety wynika, że firma proama nie dotrzymuje żadnych obietnic. Po zakupie jej przez przez Generali, który ma tak czy tak kiepską opinę, może byc już tylko gorzej.
odpowiedz
maja
2012-10-15 17:49
wielkie rozczarowanie
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2012-10-15 22:17
Szanowna Pani, bardzo mi przykro, że jest Pani rozczarowana współpracą z Proama. Jeżeli tylko będzie Pani skłonna przysłać e-mailem więcej szczegółów na mój adres: justyna.szafraniec@proama.pl, postaram się wyjaśnić Pani sprawę. Jednocześnie proszę pozwolić, że przybliżę pewne kwestie: w Proama stosujemy otwartą i transparentną politykę, dlatego wpisując odpowiedzi na forach, podpisujemy je imieniem i nazwiskiem autora. Jednocześnie monitorujemy fora, by znać opinie Klientów, a tym samym móc oferować im produkty i serwis jak najlepiej dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. Opinia każdego Klienta jest dla nas bardzo ważna. Z poważaniem Justyna Szafraniec
odpowiedz
wyplata z ac - kradziez
2012-10-15 09:34
od poltra miesiaca nie moge sie doprosic, zeby firma proama wyslala do banku, ktory jest wspolwlascicielelm skradzionego mi auta stosowne dokumenty. wyslali bowiem do banku zamiast informacji o kradziezy - informacje o szkodzie komunikacyjnej. tymczasem od 3 tygpodni, mimo moich telefonow nie zrobiono NIC w tym temacie... nadmienie, ze bez tego dokumentu sprawa wyplatu odszkodowania nie pojdzie dalej, co oznacza dla mnie kolejne tygodnie bez pieniedzy, a co za tym idzie - bez samochodu. co bedzie dalej z wyplata mojego odszkodowania z ac...? mam nadzieje, ze juz same pozytywy...
odpowiedz
zadowolona
2012-09-25 20:34
Niewiem skąd te negatywne opinie na temat tej proamy ja tam jestem zadowolony obsluga bardzo miła mówią nawet o negatywach oferty za rok tez u nich ubespiecze a w styczniu nawet przejde z drugim autem oby tak dalej zadowolony klient
odpowiedz
Wiesiek
2014-05-06 14:05
Tak szkoda tylko że pisze Pan o ubezpieczaniu, bo w chwili zawierania polisy każdy jest miły i zapewnia dobrą obsługę. Zobaczymy jak będzie miał Pan szkodę. Można być z nich zadowolonym, wystarczy jeździć starym autem którego wartość jest nie więcej niż 3 000 zł. i wówczas każda stłuczka jest korzyścią bo nie robi się naprawy a pieniądze zostają w kieszeni.
odpowiedz
marek
2012-09-20 13:13
Mam u nich AC i miałem szkodę - dzień do nocy w porównaniu z innymi
odpowiedz
Tomek
2014-05-06 13:52
Tak, a przypadkiem nie pracuje Pan w dziale marketingu firmy Proama
odpowiedz
kkkkkkoooollll
2012-09-20 10:11
OC wykupuje się po to by mieć papier dla policji. Jeżeli tu jest najtaniej, to dlaczego nie???? Kogo będzie obchodziło że pokrzywdzony nie będzie się mógł kasy doprosić.... Ja polisę miałem :).....
odpowiedz
Andrzej
2014-08-26 19:35
Pamiętaj że kiedyś ktoś w Ciebie wjedzie z proamy i Ty też będziesz mieć szczęście z nimi rozmawiać. Uwierz wtedy nie będziesz taki olewający A policji będziesz się prosił aby coś zrobili z tymi tanimi ubezpieczeniami. Stawka to nie wszystko.
odpowiedz
seba
2014-10-02 16:46
tylko jak ktos z proamy w ciebie uderzy to co wtedy bedziesz taki madry?
odpowiedz
hania
2012-09-28 12:49
no a gdyby Tobie wydzwonił klient co ma OC w Proamie ? i gdyby Twój pasażer już nigdy nie mógł chodzić co wtedy // NIC CIE O NIE OBCHODZI ? Pomyśl dwa razy zanim coś napiszesz. UBEZPIECZENIE TO NIE TYLKO PAPIER - TO JEST OCHRONA. Pozdrawiam życze byś spotkał na swej drodze klienta Proamy
odpowiedz
tomek
2012-10-12 23:12
Zacznie cie obchodzić jak ktoś z taka polisą wjedzie w ciebie !!!
odpowiedz
Tom
2013-02-06 18:16
Zacznie cie obchodzić jak co bardziej zorientowany poszkodowany, wyśle przeciwko tobie pozew cywilny z kancelarii żądaniem zadośćuczynienia w szkodzie bezpośrednio od ciebie, kiedy twoje TU będzie sobie kulki z nim leciało.
odpowiedz
DD
2013-02-08 23:59
No obchodzić będzie Ciebie. Bo jeżeli trafisz na mnie i twoje OC nie pokryje mojej szkody to będę ściągał od Ciebie w procesie cywilnym. Gratuluję rozumowania i nie życzę abyś został poszkodowany przez kogoś kto ma gówniane OC.
odpowiedz
sunwoj
2013-02-12 21:29
jesli z OC nie zlikwiduja szkody z roznych powodow to poszkodowany bedzie od ciebie domagac sie zaplaty, a tego bys nie chcial... wiec nie jest takie obojetne kto jest ubezpieczycyielem :)
odpowiedz
Tom
2013-06-24 23:23
Jesteś durniem kolego. To że TU nie chce wypłacić odszkodowania nie oznacza, że poszkodowany nie może wnieść równolegle pozew cywilny przeciwko tobie. To że TU nie chce wypłacić odszkodowania poszkodowanemu nie oznacza, że szkoda nie wystąpiła i TWÓJ obowiązek zadośćuczynienia ciebie nie obowiązuje tylko dlatego że masz umowę OC w firmie krzak.
odpowiedz
zawiedziona
2012-09-04 13:36
oszusci!!!! wykupiłam polisę od wczoraj, dzis mialy byc ogledziny przez specjaliste , bedą najwczesniej jutro, a ja w dalszym ciągu mimo wykupienia AC nie mam ochrony. Placisz za cos czego nie dostajesz. Ciekawe ile jeszcze minie dni zanim bede mogla ruszyć sie samochodem??? Po ogledzinach mają 72 godziny na opinie, czy AC bedzie czy nie. Czyli jakis tydzien przetrzymuja kasę.
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2012-09-04 14:37
Szanowna Pani, jeżeli sprawa jest nadal aktualna, proszę o przesłanie na mój adres e-mail: justyna.szafraniec@proama.pl, więcej szczegółów, dotyczących Pani sprawy, w tym numer polisy oraz imię i nazwisko, w celu jak najszybszego wyjaśnienia wątpliwości. Z poważaniem Justyna Szafraniec
odpowiedz
co nieco
2012-09-12 22:13
Ktoś ci zabronił poruszania się autem? Czy po prostu jesteś tak "dobrym " kierowcą, że zakładasz szkodę w pierwszych dniach ubezpieczenia? Nie popadajmy w paranoję. Ja staram się pilnować terminów ubezpieczenia i nie zabieram się za to dzień przed końcem.
odpowiedz
cos wiem
2012-09-13 21:27
nie wiem czy dobrze mysle ale inspektor chyba przyjezdza dopiero po oplaconej polisie a nie TYLKO zawartej bo przeciez mozna ja rozwiazac przed oplaceniem..
odpowiedz
yiyi
2013-02-04 15:31
coś kit wciskasz. przecież od razu po zakupie dostajesz maila z polisą. a te oględziny są fakultatywne. ja już z wielu ubezpieczeń online korzystałem a oględziny robiła mi tylko aviva i to z miesiąc po zakupie. więc nie ściemniaj. w moim przypadku polisę dostałem niecałą godzinę po zaksięgowaniu się wpłaty a od razu po zamówieniu jeszcze przed wpłatą dostałem 30-dniowe potwierdzenie potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia
odpowiedz
zaskoczony
2012-07-25 22:02
oszuści zamiast wypłać za holowanie pełną kwotę z faktury to wypłacili 30% twierdząc że takie stawki obowiązują a stawka była stawką innych ubezpieczalni oszuści oszuści i jeszcze raz oszuści
odpowiedz
zainteresowany
2012-09-03 15:36
z tego co wiem to w kazdej ubezpieczalni są limity holowania z tzw assistance- wnioskuje ze wyplacili Ci górna granice jaka zaznaczyli w swoim owu.. nastepnym razem pytaj w ubezpieczalniach lub czytaj owu.. oczerniasz firmy przez swoj brak wiedzy?
odpowiedz
jacek
2012-07-24 21:45
Proama to kolejni naciągacze do pierwszej szkody !!!!
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2012-07-25 14:16
Szanowny Panie, jeżeli ma Pan negatywne doświadczenia z likwidacją szkody w Proama, uprzejmie proszę o przesłanie informacji na mój adres e-mail: justyna.szafraniec@proama.pl, wraz z numerem zgłoszonej szkody i numerem polisy oraz/lub innymi danymi, które pozwolą nam podjąć pilne działania mające, na celu wyjaśnienie Pana sprawy. Będę również zobowiązana za przesłanie wszelkich uwag i opinii, które pozwolą nam zapewnić naszym Klientom, jak najwyższy poziom produktów i obsługi Klienta. Z poważaniem Justyna Szafraniec
odpowiedz
zawiedziny
2012-07-24 20:06
chyba ze zbankrutują przez Grecję albo się sprzedadzą - co właśnie czynią... powodzenia...
odpowiedz
hhtre
2012-07-24 20:47
dla twojej wiadomosci sprzedali sie wczoraj - mnie to tylko utwierdza w tym, ze wiedza co robia. Jak dalej pojdzie tak dobrze jak teraz przy odbowieniunie zawaham sie
odpowiedz
Justyna Szafraniec, Rzecznik Prasowy, Proama
2012-07-25 14:23
Szanowny Panie, informuję, że 23 lipca br. Generali PPF Holding (GPH) i Groupama podpisały umowę, na mocy której GPH nabędzie w swoje struktury polski oddział Groupama, działający pod marką Proama. Po zakończeniu transakcji, Generali PPF będzie działać w Polsce w ramach dwóch oddzielnych organizmów pod dwoma markami - Generali i Proama. Dla Proama i jej Klientów oznacza to zaplecze silnej kapitałowo i stabilnej organizacji. Z poważaniem Justyna Szafraniec
odpowiedz
ajwaj
2012-07-21 18:33
100% pozytyw- bede sie tam ubezpieczac dlugo.. no chyba ze mnie oleją :)
odpowiedz
oszukany
2013-10-12 16:39
nastąpi to szybciej niż myślisz........................
odpowiedz
AUTOPSJA
2012-07-17 19:05
kiepscy doradcy kiepska obsługa telefoniczna NIE wywiązują się z obietnic TWORZĄ BAJKI KTÓRYCH NIE SĄ W STANIE SPEŁNIĆ
odpowiedz
zawiedziany
2012-06-27 12:09
Naciągacze , złodzieje czsu!!!!
odpowiedz
george61
2012-06-25 08:54
są dużo bardziej skuteczni niż myślałem.Lepsi niż dotychczasowy gigant ,który sądzi że klient po siedmiu latach dalej pozostanie ich niewolnikiem.
odpowiedz
XYZ
2012-04-30 16:36
CHCA TYLKO ZAROBIC NA POLAKACH JAK ZRESZTA KAZDY... JAK PRZYJDZIE DO LIKWIDACJI SZKODY MAJA CIE GLEBOKO .... , ALE PIENIAZKI PRZYJMA CHETNIE. PRZY AC ZANIZAJA WARTOSC AUTA. NIE - DLA PROAMA
odpowiedz
george 61
2012-06-25 09:07
ale przynajmniej dają coś na początek i nie reklamują wyścigów samochodowych
odpowiedz
Tom
2013-02-06 17:59
Napisz coś więcej o tej Twojej szkodzie, jak była faktycznie źle zlikwidowana a nie jakieś ogólnikowe farmazony które nic do sprawy nie wnoszą.
odpowiedz
Tom
2013-06-24 23:17
Twoja opinia, nie zawierająca żadnych merytorycznych treści, daje mi do myślenia i zgaduje że jest najtańszym typowym czarnym marketingiem konkurencji nic wiecej
odpowiedz