AC polecam

Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-09-19 10:46
@Andrzej: Szanowny Panie, według mnie błąd wysyłki polegał na wstawieniu spacji w adresie maila. Gdyby miał Pan jeszcze jakieś pytania, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Andrzej
2014-09-16 16:47
Przepraszam za niesłuszną opinię w sprawie adresu mailowego!!!!!!! Po 2 dniach udało mi się wysłać maila na adres aneta.linek@libertydirect.pl. Nie wiem dlaczego tak długo się z tym męczyłem ciągle wyskakiwało że adres nieznany. ALE JEST DUŻY POZYTYW DZIĘKI ZA UMOŻLIWIENIE KONTAKTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Andrzej
2014-09-16 14:04
A PANI (chyba fikcyjna) aneta.linek @libertydirect.pl. nadal nieuchwytna . To dziwny zwyczaj (chyba amerykański) żeby podawać fałszywe adresy mailowe w celu uniemożliwiania kontaktu jednocześnie sprawiać wrażenie że ten kontakt jest możliwy. PROSTE I LOGICZNE PRAWDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I PO AMERYKAŃSKU PEŁNA KULTURA!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Andrzej
2014-09-16 13:51
Drogi panie Mishka. Ładny ma pan bajer ,ale te rankingi to sobie pan wsadż w ........................................... I tu mi się cisną wszystkie niecenzuralne słowa na świecie na wszystkie litery...................................... Ta firma to kompletne DNO proszę sobie poczytać opinie negatywne i to jest ranking prawdziwy, przekonałem się o tym na własnej skórze. CHCESZ MIEĆ PROBLEMY ZADAJ SIĘ Z FIRMĄ LIBERTY DIRECT.
odpowiedz
Biuro Obsługi Klienta Liberty Direct
2014-07-07 18:15
@Jakub: Szanowny Panie, jeszcze raz uprzejmie proszę o wiadomość na adres: aneta.linek@libertydirect.pl. Znając szczegóły sprawy, będę mogła wpłynąć na przyspieszenie procedur bądź udzielić Panu dodatkowych informacji. Pozdrawiam, Aneta Linek, Kierownik Zespołu Obsługi Klienta w Liberty Direct
odpowiedz
Mishka
2014-02-24 13:43
@sopel, dlaczego gdy ktoś ma pozytywne zdanie musi od razu być oszustem? Liberty Direct jest wysoko we wszelkich rankingach, ma też wiele ciekawych promocji jak np. https://www.libertydirect.pl/turystyczne/wspolpraca_z_LOTem.html nie dziwię się, że ludzie mają pozytywne opinie o tej firmie, bo moim zdaniem oferuje niskie ceny i rozpieszcza swoich klientów.
odpowiedz
Jakub
2014-06-24 19:04
Hahaha - tak czuję się tak rozpieszczony przez to t.u, że aż wniebowzięty - przywłaszczają sobie cudze pieniądze za ubezpieczenia, którego już nie ma! Pół roku AC, NNW i Assistance nadpłacone. Na kilka moich maili tylko jedna odp. - i to przez jakiegoś nieuka co się nawet podpisać nie potrafi. Mogą sobie założyć stronę www.żal.pl jako odnośnik do swojej strony. Cieszę się, że nie wykupiłem tam pozostałych polis bo stwierdziłem, że poczekam na zwrot !!! I jestem w plecy ponad 250zł.
odpowiedz
sopel
2014-01-22 23:36
Jesteś agentem liberty direct oszuście
odpowiedz
Marek
2013-05-08 10:57
Jestem agentem ubezpieczeniowym i wiem, że każda firma zbiera baty od klientów,ale liberty w mojej ocenie stosunkowo najmniej.
odpowiedz
Aleksander
2013-05-04 17:59
Potwierdzam absolutnie. Dobra cena v. zakres usług, choć auto nie młode już mam.
odpowiedz
Tomas12
2013-04-09 12:53
miałem AC w liberty bo było na oryginalnych częściach. Raz miałem wypadek tak, że cały wóz skasowałem i odszkodowanie wypłacili dobre i na czas. Potem z nowym autem też u nich polisę wykupiłem, bo ponownie okazała sie najtańsza.. Pomny doświadczeń z resztą kupilem cały pakiet, który szczerze polebam bo nie wiadomo co się stanie na drodze.
odpowiedz
Bolek
2013-06-01 09:59
Też mogę powchwalić, choć jak dla mnie to dopiero jak się co zdarzy to można mieć 100% przekonannia do firmy, choć lepiej pewnie nie testować ;0
odpowiedz